دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۹:۰۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم خبر داد:
محسن جهانگیر گفت: دوره آموزشی یک روزه روشنگران ناحیه ای روز یکشنبه شانزدهم خردادماه در مجتمع تازه تاسیس فرهنگی امام امیرالمومنین (علیه السلام) برگزار می شود.

محسن جهانگیر مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگار تنویر ضمن گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل بیان داشت: دوره آموزشی یک روزه روشنگران ناحیه ای،  یکشنبه شانزدهم خردادماه در مجتمع تازه تاسیس فرهنگی امیرالمؤمنین(علیه السلام) برگزار می شود.

جهانگیر هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ترویج عناوین و موضوعات فرهنگی سال جاری در بین بسیجیان بیان نمود و تاکید داشت: این دوره آموزشی ویژه مروجین( مسئول فرهنگی حوزه ها)، راویان(مسئول فرهنگی پایگاهها) و هسته های فرهنگی می باشد.

وی با اهمیت نقش آفرینی در ارتقاء کیفیت و کمیت نشست های مردمی و حوزه ای گفتٰ: سرفصل های آموزشی مربیان در این دوره آموزشی یک روزه، اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف جامعه ایرانی، تبیین آسیب های رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی می باشد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم از جمله محورهای این دوره آموزشی را ،تبیین نقش پایگاه و مسجد و هسته های فرهنگی در جهت کاهش دارندگان ماهواره، نقش مسجد و پایگاه در نظام فرهنگی کشور به عنوان یک شاخص فرهنگی پایدار و تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری ذکر نمود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: