گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۸۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
نامه مسئول سابق بسیج دانش آموزی استان فارس به دانش آموزان
سرهنگ محمد جعفر دوستدار٬ مسئول سابق بسیج دانش آموزی استان فارس در نامه ای به دانش آموزان بسیجی استان فارس ضمن طلب حلالیت و آرزوی موفقیت از آنان خواست خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنند و توکل ، توسل و تلاش را سرلوحه کار خود نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانش آموری استان فارس به نقل از  گروه خبر ناحیه بقیه الله (عج) شیراز: سرهنگ محمد جعفر دوستدار٬ مسئول سابق بسیج دانش آموزی استان فارس در نامه ای به دانش آموزان بسیجی استان فارس ضمن طلب حلالیت و آرزوی موفقیت از آنان خواست خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنند و توکل ، توسل و تلاش را سرلوحه کار خود نمایند.
متن کامل نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود بر پیامبر رحمت و خاندان مطهرش
و با سلام به شما دانش آموزان بسیجی ، امیدان آینده انقلاب اسلامی و افسران جوان جنگ نرم

در عصری زندگی می کنیم که مرز بین حق و باطل بسیار به هم نزدیک شده و عرصه های فعالیت های فرهنگی و انقلابی نیازمند افرادی شایسته با پشتوانه های فکری مبتنی بر عقاید دینی است و شما به عنوان یک دانش آموز بسیجی سخت کوش و آینده نگر ، قدم در راهی گذاشته اید که پایانش می تواند به حضور در عرصه های جدی مدیریتی میهن عزیزمان ختم شود.

فرزندان عزیز انقلاب
فراموش نکنید که آینده از آن شماست . پس از هم اکنون خود را برای جهادی فرهنگی آماده کنید و با مولایتان عهد ببندید که جهت سربازی در رکابش، خود را به رشد و تعالی معنوی نیز می رسانید.

طبق فرمایش مولا و مقتدایمان امام خامنه ای (مدظله العالی) هر کجای انقلاب اسلامی که مشغول هستید آنجا را مرکز عالم بدانید و تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی به سرحد کمال برسانید.
 از اینکه چند صباحی در کسوت مسئولیت بسیج دانش آموزی استان فارس خدمت گزار شما بودم، خدا را شاکرم و از همه شما دانش آموزان عزیز و فرهنگیان بزرگوار و همه همکارانم حلالیت طلبیده و سلامتی ، سربلندی و سعادتمندی شما را از خداوند منان خواستارم و برای برادر بزرگوارم جناب آقای توکلی، موفقیت در این مسئولیت بزرگ را از خداوند متعال مسالت دارم.
دانش آموزان بسیجی، خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنید و توکل ، توسل و تلاش را سرلوحه کار خود نمایید.
 پایگاه های بسیج دانش آموزی در هر کجای این کشور یک سنگر است، این سنگر را رها نکنید.
یاد 36 هزار شهید دانش آموز گرامی باد که آنها در سال های حماسه و ایثار، گوش به فرمان امامشان قدم در مسیر دفاع از دین و میهن خود گذاشتند و شما باید امروز در ادامه مسیر آنها گام بردارید با این تفاوت که در سنگر فرهنگی و علمی از آرمانهای انقلاب دفاع کنید و زمینه ساز ظهور مهدی موعود (عج) باشید

والسلام علی من اتبع الهدی
برادرتان محمد جعفر دوستدار
یازدهم خردادماه نود و پنج

نام:
ایمیل:
* نظر: