دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۸:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
فرهنگی و تبلیغات تیپ هوابرد 33 المهدی(عج) گزارش داد:
برنامه ارائه الگوی آموزش یگانی با میزبانی تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) با حضور مسئولین و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار گردید.

به گزارش تنویر جهرم به نقل از فرهنگی و تبلیغات تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) در این برنامه با حضور فرماندهان ، مسئولین و کارشناسان نظامی از ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه پاسدارن، سبزپوشان آن یگان به عنوان میزبان و مجری الگوی آموزش یگانی، برنامه های خود را برگزار کردند.

گفتنی است این برنامه شامل فرایند اجرای آموزش یگانی در قالب 15 کارگاه آموزش نظامی از جمله: چتربازی، راپل، کمین و ضدکمین، موتورسواری و ... که رزمندگان تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) به صورت عملی به نمایش گذاشتند.

همچنین اجرای برنامه پاسگاه فرماندهی گردان ها، که اعمال فرماندهی و ستاد بصورت کامل تمرین و در نهایت پس از دریافت مأموریت به منطقه عملیاتی عزیمت نمودند.

درادامه اجرای برنامه آزمایش گردانی توسط گردان تکاورحمزه سیدالشهداء این یگان با تمرین عملیات های شبانه، کمین و سیال و متحرک در منطقه عملیاتی برنامه خود را به اجرا گذاشت.

 برنامه های اجرا شده توسط کارشناسان نیروهای مسلح مورد ارزیابی قرارگرفت و از اجرای برنامه ها و آمادگی آن یگان ابراز رضایت نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: