جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۱:۲۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
مقاله مهندسین بسیجی کازرون مقام برتر مقالات سمینار تخصصی بقیه الله(عج) را کسب نمود.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،مقاله سرکارخانم مهندس زینب زراعت پیشه و مهندس محمدجعفر شفیعی از مهندسین بسیجی کازرون مقام برتر مقالات سمینار تخصصی بقیه الله(عج) را کسب نمود. در حاشیه این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی اظهار داشت: آموزه مهدویت در طول تاریخ فرهنگ اسلامی همواره مورد توجه اندیشمندان اسلامی بوده و هیچ آموزه دیگری به اندازه آن از اهمیت برخوردار نبوده است.

مهندس شفیعی افزود: دانشگاه وظيفه بزرگي جهت اشاعه فرهنگ مهدويت دارد و اساتید دانشگاه می توانند در انتقال آموزه های مهدویت نقش موثری ایفا نمایند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدويت به دليل دارا بودن ويژگي هاي منحصر به فرد، يكي از توانمندترين عوامل رشد جامعه ديني ما محسوب می شود، خاطرنشان کرد: هدف از پژوهش حاضر رتبه بندی و تعیین درجه اهمیت عوامل مؤثر بر تقویت باور مهدویت در دانشجویان توسط اساتید دانشگاه بود که اساتید می‌تواند با دین‌داری، گشاده‌رویی و خوش‌رویی، خلق نیکو، تواضع و احترام به دانشجویان، زهد و بی‌رغبتی به دنیا و آراستگی و زیبایی ظاهری محبوبیت خود را نزد دانشجو افزایش دهد.

مهندس شفیعی تصریح کرد: اساتید و معلمان به جهت اینکه مستعد‌ترین افراد به لحاظ ذهنی و پاک‌ترین آنها به لحاظ قلبی و روحی و عاطفی، یعنی کودکان دوره‌های ابتدایی، نوجوانان و جوانان دوره‌های متوسطه و دانشگاهها را در اختیار دارد و همچنین به دلیل اینکه بیشترین وقت دانش آموزان و دانشجویان را در اختیار دارد و مهم تر از همه عهده‌دار آموزش و تعلیم آنان است، می‌تواند نقش بسیار ممتازی در تربیت دینی دانشجویان ایفا نمایند.

لازم به ذکر است این مقاله در مجله ظهور به صاحب امتیازی مرکز تخصصی مهدویت در قم منتشر می شود.

گفتنی است بیست و هشتمین سمینار تخصصی بقیه الله(عج) طی دو روز 1 و 2 خردادماه 95 مصادف با 14 و 15 شعبان المعظم 1437 با حضور مقامات کشوری در شهرستان مرودشت استان فارس برگزار شد.

مقام برتر مقاله مهندسین بسیجی کازرون در سمینار تخصصی بقیه الله(عج)


/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: