کد خبر: ۸۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد:
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 2 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی روزهای دهم تا دوازدهم خرداد خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی ظهر چهارشنبه 12 خرداد در کنفرانس خبری، با اشاره به کشف 2 تن و دویست کیلو گرم مواد مخدر در 3 روز اخیر توسط این نیرو، گفت: بخش اعظم موادمخدر کشف شده، تریاک و حشیش است.

وی یادآور شد: این حجم از مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس فارس و در محورهای مواصلاتی فارس هرمزگان کشف و توقیف شده است که به مقصد تهران و شیراز حمل می شده است

گودرزی با بیان اینکه مواد مخدر یاد شده با انجام اقدامات اطلاعاتی مستمر، کشف شده است، گفت: مواد مذکور به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود بطوری که حدود 600 کیلوگرم از این مواد زیر بار 20 تنی سیمان و یک هزار و 100 کیلو گرم نیز در یک دستگاه غلطک، در حال جابه‌جایی بود.

وی از دستگیری 5 قاچاقچی اصلی و توقیف 6 دستگاه خودروی سبک و سنگین در این ارتباط خبر داد و گفت: با این اقدام حجم موادمخدر کشف شده طی ماه‌های گذشته از سال 95 به 7 هزارکیلوگرم رسید که افزایش 69 درصدی را نشان می‌دهد.

گودرزی گفت: امسال در ارتباط با موادمخدر 2 هزار و 500 نفر در فارس دستگیر، 18 باند منهدم و 19 اسلحه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تاثیرات وسیع موادمخدر بر ابعاد مختلف زندگی افراد، گفت: هم‌اینک 45 درصد از کل زندانیان فارس به طور مستقیم و 20 درصد از زندانیان به شکل غیرمستقیم با جرائم موادمخدر مرتبط بوده و متحمل محکومیت شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: