کد خبر: ۸۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری بیش از 6000 برنامه ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام در مساجد و امامزادگان سطح استان فارس خبر داد.

 حجت الاسلام محمد رضایی در جلسه خبری با بیان اینکه متاسفانه درباره ترویج اندیشه‌های حضرت امام کاری انجام نداده‌ایم، افزود: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران رخ داد، کسی فکر نمی‌کرد که این انقلاب روزی جهانی شود بلکه تصور این بود که مدت زیادی دوام نیاورد و نابود شود.

وی ادامه داد: پرداختن به اندیشه‌های امام و موضوعاتی که ایشان اعتقاد داشتند می‌تواند بسیار کارگشا و مهم باشد.

رضایی از امام به عنوان یک پدیده نام برد و تاکید کرد: وی توانست همه چیز را در دنیا تحت تاثیر خود و انقلابش قرار دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعداد برنامه‌هایی که در این ایام و به این مناسبت در سطح استان برگزارشد را بیش از 5700 برنامه اعلام کرد و گفت: 3000 برنامه در هزار مسجد برگزار  و بیش از 2700 برنامه دیگر نیز در امامزادگان فارس اجرا شد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح آموزشگاه‌ها و دانش آموزان مقطع متوسطه، نمایشگاه کتاب و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش تعداد زائرانی را که امسال در قالب کاروان‌های زیارتی به مرقد حضرت امام اعزام شدند را بیش از 22 هزار نفر اعلام کرد، و افزود: بصورت تقریبیحدود 8 هزار نفر هم به شکل متفرقه اقدام به این سفر روحانی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، درباره دهه آخر ماه شعبان نیز گفت: این دهه سال‌هاست که به نام دهه مساجد نامگذاری شده که در این ایام مومنین اقدام به غبار روبی مساجد می‌کنند که در فارس نیز این اتفاق بحمدالله هرسال برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: