کد خبر: ۸۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
معاون شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان:
معاون شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان از هجمه نفوذ فرهنگی در حوزه زنان خبر داد و گفت: همنوایی برخی افراد با بهائیان و از سوی دیگر تبلیغ سقط جنین توسط یک بازیگر کشورمان مواردی است که نشان‌دهنده هجمه نفوذ فرهنگی به کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج جامعه زنان فارس به نقل از خبرگزاری فارس، فرشته روح‌افزا گفت: به نظر می‌آید هجمه فرهنگی کلانی در حال شکل‌گیری در حوزه زنان و به صورت حساب شده و مرتبط با یکدیگر است، این گونه نیست که بتوانیم بگوییم کار این افراد به یکدیگر مرتبط نیست چه بدانند و یا ندانند همدیگر را در رابطه با بحث‌هایی که علیه زنان است یاری می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از این موضوعات بحثی است که توسط آقای اسلامی معاون وزیر بهداشت مطرح شد و در مصاحبه‌ای مطرح شد که یکی از عوامل کمی جمعیت بچه‌دار نشدن افرادی است که به صورت غیرمشروع با هم زندگی می‌کنند و اسم این موضوع را ازدواج سفید می‌گذارند. در حالی که این عمل اصلاً ازدواج نیست چون مبنای شرعی و قانونی ندارد و سفید هم نیست. کاملاً ضد زنان است چون در این ارتباط‌ها زنان به عنوان یک ابزار شناخته می‌شوند در نگاهی که زن به عنوان ابزار جنسی نگریسته می‌شود حق و حقوقی ندارد، بنابراین نمی‌توان و نباید این گونه زندگی و ارتباط‌ها را حقوق زنان دانست چرا که این نوع زندگی‌ها و عدم پایبندی به خانواده‌ از اندیشه بهائیت استخراج می‌شود و ریشه در اندیشه‌های غیردینی دارد که ساخته تفکر غربی‌ها است و تلاش می‌کنند آنها را به داخل ایران وارد کنند.

وی تصریح کرد: به صورت همزمان در این ارتباط مطالبی مطرح می‌شود که تمام آنها به نوعی تحقیر زنان است در جایی از بچه‌دار نشدن افرادی می‌گویند که ارتباطاتی خارج از عرف و شرع و قانون با هم دارند و در محفل دیگری شاهد هستیم که برای نجات از این رابطه و مشکلاتشان حق فمینیستی دفاع از سقط جنین را تبلیغ می‌کنند یعنی همان رابطه شنیع را داشته باشید و تبلیغ می‌کنیم که حق سقط هم دارید. یک خانم هنرپیشه که نه بار اندیشه علمی دارد و نه حق قانونی این کار را دارد که یک اندیشه رد شده و منفور را بخواهد در جامعه گسترش دهند اندیشه رد شده‌ای که در جامعه منفور است و خود غربی‌ها هم با آن کنار نمی‌آیند را می‌خواهد تبلیغ کند.

روح افزا اظهار داشت: زنانی که سقط جنین می‌کند بعداً در بازنگری به زندگی خود احساس می‌کنند قاتل هستند و دچار افسردگی می‌شوند، این خیلی مهم است زنانی که سقط می‌کنند میزان ابتلای آنها به سرطان‌های زنانگی بالاست این چه حقی است که می‌خواهیم برای زنان ایجاد کنیم این حق برای زنان است یا برای مردان است؟ این حق در واقع برای خوشگذرانی مردان است این افراد که ادعای حمایت از حقوق زنان را دارند به اعتقاد من تنها فمینیست نیستند بلکه منیست هستند چون زنی که روابط آزاد داشته باشد ابزاری در دست مردان سود جو می‌شود که نه تنها از آن ارتباط منفعتی نمی‌برد بلکه به یک دستمال کهنه‌ای تبدیل می‌شود که دچار افسردگی و پژمردگی می‌شود و منفعت آن تنها برای مردان خوشگذران و لاابالی است و به مردان پست جامعه می‌رسد.

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود: تمام این نوع تفکرات ریشه در همان تفکرات بهایی دارد ما باید به این بپردازیم و آن را تبیین کنیم. نشانه‌ای که بر روی دست این فرد حک شده است نشانه طرفداران فمینیست‌ها است که جمعیت‌های کوچکتر و خاصی از آن استفاده می‌کنند مانند گروه prochoice است که برای آزادی سقط جنین تلاش می‌کنند. در این گروه‌ها شعاری دارند تحت عنوان «بدن من، حق من انتخاب من دارند» این جنبش در سال 1973 در آمریکا شکل گرفته که به آنها نمی‌توان ایرادی وارد کرد چون نه زندگی‌های سالمی دارند و نه الگوهای مطهر و بزرگ دارند و یک زندگی پست و سطح پایین دارند.

روح افزا ادامه داد: این فرد شخصی نیست که بتواند وارد این بحث شود و بخواهد آن را در کشور تبلیغ کند. بنده ایرادی به قوه قضاییه وارد می‌دانم. این فرد باید محاکمه شود چون کاری که انجام داده کاملاً‌ غیرقانونی است ما اصلاً چیزی به عنوان حق سقط جنین در کشور نداریم که کسی بخواهد آن را تبلیغ کند بعد هم واضح اعلام کند که من فمینیست هستم و این را تبلیغ می‌کنم حتماً باید قوه قضاییه با این افراد برخورد کند اینها تبلیغ یک فرهنگ منحط است. کسی حق ندارد در یک کشور اسلامی کار خلاف شرع و قانون را انجام دهد ما اگر با این افراد برخورد نکنیم معلوم نیست فرزندان ما در آینده در چه فضایی رشد خواهند شد، سقط جنین قتل‌عام کودکان است، بچه‌ای که هنوز حق انتخاب ندارد باید کشته شود به دلیل خوشگذرانی یک عده افراد لاابالی، این جریانات به هم پیوستگی دارد. این فرد پادوی اندیشه غربی است و بسیار سطح پایین است که با گردن باز و با یک مدل کلاهی که نشان می‌دهد به حجاب و مبانی اسلام اعتقاد ندارد در یک مجمع جهانی حاضر می‌شود فرهنگسازی این افراد را ما منحط می‌دانیم چرا که پس فردا گفته می‌شود این لباس‌ها مورد تأیید ایران است.

وی گفت: اگر این فرد ندانسته از این علامت استفاده کرده است باید اعلام برائت کند و اگر هم با آ‌گاهی این کار را انجام داده باید در دستگاه‌های قضایی طرح موضوع شود. این نماد یک نماد رد شده است که بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی این نماد را قبول ندارند و آمریکا به خاطر همین نماد به کنوانسیون نپیوسته است. این نماد کاملاً به نفع مردان لاابالی است و در این مسیر اگر زن و بچه جان خود را از دست بدهند و مادر افسرده شود مهم نیست چون عده‌ای از مردان باید خوشگذرانی خود را داشته باشند و استفاده از این نماد در حقیقت ترویج فساد و روابط نامشروع است و اگر نمی‌داند باید بداند که این موضوع گره خورده و ردپایی در اندیشه‌های بهائیت دارد. حالا می‌توان متوجه شد ما با چه هجمه‌های حساب شده‌ای مواجه هستیم.

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان اظهار داشت: معاون وزیر بهداشت حق ندارد در مورد مسائل اجتماعی صحبت کند چه کسی گفته ما نیازمند افزایش جمعیت از راه نامشروع هستیم. از آن طرف معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پیشنهاد عقیم‌سازی زنان کارتن‌خواب را می‌دهد و از آن طرف سمینارهای تن‌فروشی برگزار می‌کنند، آ یا با این اقدامات می‌خواهند اندیشه‌های فاطمی را در کشور ترویج دهند یا اندیشه‌های بهائیت را؟ بعد توقع داریم آمار ازدواج بالا برود و آمار طلاق پایین بیاید، چه کسانی به اندیشه جوانان ما ضربه می‌زنند؟ این اندیشه‌ها از کجا کپی‌برداری می‌شود؟ غیر از این است که کشورهای غربی نسخه می‌پیچند و ما اجرا می‌کنیم، بعد از سوی دیگر یک خانم مستهجن صدای آمریکا به اسلام توهین می‌کند چه کسانی با صدای آمریکا هماهنگ هستند؟

روح افزا افزود: این اتفاقات درست در زمانی است که ما هنوز شهدا را بر روی دستانمان تشییع می‌کنیم و این کاملاً مشخص است که نفوذ فرهنگی است و خطر را نشان می‌دهد.

انتها

نام:
ایمیل:
* نظر: