کد خبر: ۸۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
سال اقتصاد مقاومتی سال فرهنگ درست مصرف کردن، فرهنگ اسراف نکردن و مختص مادران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج جامعه زنان فارس، بهزادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خنج در نشستی که با موضوع سبک زندگی اسلامی در پایگاه حضرت زینب(س) برگزار شد گفت: اگر سبک زندگی اسلامی به صورت فرهنگ در جامعه ما نهادینه گردد، باعث پیشرفت خانواده و اجتماع می شود، این یعنی فرهنگ بر عقل انسان غلبه دارد.

 وی افزود: در دوران جاهلیت که همه ی مردم بت پرست بودند، هنگامی که از آنان سؤال می شد چرا بت پرست هستید؟ می گفتند از اجداد خود فراگرفته ایم، چون بت پرستی در آن زمان فرهنگ سازی شده بود و این یعنی فرهنگ بر عاطفه انسان غلبه داشته است.

بهزادی سال اقتصاد مقاومتی را سال فرهنگ درست مصرف کردن، فرهنگ اسراف نکردن و مختص مادران دانست و تأکید کرد: سبک زندگی اسلامی مقدمه ای در رفتار خود انسان دارد؛ رفتارما دو گونه است: 1.ریشه در افکار و احساسات خود فرد دارد 2. زاییده ی احساسات و تفکرات دیگران است(پیروی کردن از الگوی غربی) و از آنجا که عادت و رفتار ما، همان سبک زندگی ما است، دین اسلام توجه زیادی به آداب و رفتار فردی دارد، لذا بهترین سبک و برنامه ی زندگی الگو گرفتن از رفتار انبیاء و معصومین(علیهم السلام) است.

انتها/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: