گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۸۵۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه شهید احمد فانی:
جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی گراش با حضور جانشین فرماندهی ناحیه ،ریاست محترم اداره آموزش و پرورش، و دیگر اعضای کمیته پشتیبانی در محل آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در شهرستان گراش،جلسه کمیته پشتیبانی با موضوع اعزام اردوی 10روزه طرح هجرت 3 دانش آموزی و اعزام فرمانده واحد ها در طرح شهید جهاد مغنیه، با حضور جانشین فرماندهی ناحیه جناب سرگرد ستاری،ریاست محترم اداره آموزش و پرورش جناب آقای درویشی و دیگر اعضای کمیته پشتیبانی در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدا فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید احمد فانی شهرستان گراش ضمن تاکید بر اهمیت بسیج دانش آموزی، برنامه های انجام شده در سال تحصیلی 94-95 را تشریح کرد.

سپس سرگرد ستاری ضمن تقدیر و تشکر از مسئول بسیج دانش آموزی، بر مسئله فضای مجازی و تجهیز مدارس متوسطه دوم و استفاده بهینه و مناسب از فضای ایجاد شده توسط سازمان بسیج دانش آموزی تاکید کرد و چنین اذعان داشت که کار فرهنگی باید در اولویت اردوهای جهادی طرح هجرت باشد و باید به این امر اهمیت دوچندان داد زیرا که اردو ها یک وسیله برای بروز جوانان انقلابی است.

در پایان نیز ریاست محترم آموزش و پرورش جناب آقای درویشی در جهت انجام و به ثمر رسیدن هر برنامه در بسیج دانش آموزی اعلام آمادگی کامل نمود و امر اردوی جهادی را یک امر مناسب با روحیه اخلاص و شهادت عنوان کرد.

انتهای پیام / 224224


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
04:53 - 1395/04/02
0
0
با عرض سلام خدا قوت به مسولان دلسوز وفعال و مسولیت پذیر شهرستان گراش
نام:
ایمیل:
* نظر: