يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۹:۴۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
به دنبال برگزاری جلسات منظم حلقه های صالحین این بار باغ گل نرگس میزبان خواهران مهندس بسیجی روضه دار شد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،به دنبال نشستهایی منظمی که حلقه های صالحین واحد خواهران بسیج مهندسین شیراز از آغاز سال 95  داشته اند ،در سومین دیدارشان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، در شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان ،روضه خود را در کنار هم در باغ گل نرگس باز کردند .

در این جلسه که تعداد اعضای گروه فناوری بیشتر از دیگر رشته ها بود اعضا به آشنایی و معرفی خود پرداختند.

 

گروه حفظ قرآن که موسسین و برگزارکنندگان آن از رشته های فناوری هستند طی توظیحاتی در خصوص اجرای این طرح ارزشمند و چگونگی اجرای حفظ در زمانی کوتاه  به همراه ترجمه و تفسیر،ارایه نموده و پیشنهاد کردند که حافظین و دیگر علاقه مندان نیز به آنها بپیوندند. لازم به ذکر است در این گروه تا کنون از طریق اعلام مجازی و تشکیل گروه در فضای مجازی مخاطبین علاقه مند جذب و کار حفظ قرآن کریم با اشتیاق  وجدیت و هماهنگی دنبال می گردد.

در این جلسه به مبارکی ایام ،طرح خیرین مهندس رسما با اقدامی عاجل و همکاری حاضران به عمل نشست.با امید به اینکه این چنین کارها که با توانمندی نهفته و بالاقوه اعضا نه مسایل مادی انجام خواهد شد بیشترشده و تداوم داشته باشد و بتوان ساختاری منسجم تر به آنها داد.

به تازگی یکی از مهندسان کامپیوتر که حافظ کل قرآن می باشند به گروه اضافه شده وناظر برآموزشن اعضا ء می باشند.

گروه همدلان حلقه های صالحین پس از اقامه نماز  در کنار یکدیگرافطاری را صرف نمودند.

پس از افطار نیز ریاست سازمان "جرناب آقای مهندس علی پور" بازدید را از حلقه ها داشته و از روند اجرایی مستقیم دیدار نمودند.

لازم به ذکر است که از مدتی قبل حلقهای صالحین هر شب  در شبکه هایی منسجم فعالیتهای خود را آغاز نموده اند که این خود باعث انسجام ،همدلی و برنامه ریزی های مفیدتری شده است.

این جلسه که از ساعت 18.30 تا 22 به طول  انجامید.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: