شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۰:۵۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
قسمت ششم
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،ترجمه این مقاله برای اولین بار در این پایگاه منتشر می شود و از جدیدترین مقاله ها در مورد شبکه می باشد
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم


Part 2

سپس n-1 قسمت از m را به صورت جفت‌ جفت با استفاده از عمل XOR وابسته به x ترکیب می‌کنیم. روی لینک n ام، که به عنوان کانال ارسال سیگنال مطرح شد، مقادیر x و n را ارسال می‌کنیم. روی لینک n-1 ام cx به صورت plain text ارسال شده است و روی n-2 مسیر باقی مانده قسمت‌های ترکیب شده ارسال شده است.

الگوریتم ترکیب همان طور که در ادامه نشان داده شده انجام می‌شود.


نتیجه عمل ترکیب از هر جفت قسمت های پیام به صورت رمز شده توسط WEP برای قوی تر کردن قابلیت اعتماد روی کانال‌های داده ارسال می‌شود. می ‌توانیم اشاره کنیم که برای آزمایشات WEP را انتخاب کردیم، اما راه حل ما با همه حفاظت‌های WIFI مانند WPA، EAP و ... سازگاری دارد. این یک حفاظت دوگانه برای قابلیت اعتماد داده فرآهم می‌کند. ترکیب SDMP با WEP می‌تواند همان طور که در شکل بالا نشان داده شده، انجام شود. شناسه قسمت‌ها به منظور امکان بازسازی کردن پیام اصلی با ترتیب درست به گیرنده فرستاده می‌شود. برای مسئله آستانه خطا می‌توانیم تکنیک کدگذاری ارسال که برپایه افزونگی اطلاعات است استفاده کنیم.

            حتی اگر یک مهاجم موفق شود یک قسمت یا بیشتر از پیام ارسال شده را بدست آورد احتمال بازسازی پیام خیلی پایین است. مهاجم باید همه قسمت‌ها را داشته باشد. به این معنی که او باید همه مسیرها را شنود کند یا باید نزدیک A یا B باشد. علاوه بر این او باید در مورد تابع ترکیب ما آگاه باشد و توانایی رمزگشایی WEP را داشته باشد. همه این ‌ها وظایف سختی هستند و تقریبا با هم انجام شدنشان غیر ممکن است.

            تنها با معرفی کردن تغییرات نرم افزاری، SDMP را می‌توان داخل یک شبکه Ad Hoc مستقر کرد. معماری استفاده شده در ادامه معرفی شده است.





نام:
ایمیل:
* نظر: