گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در پی در گذشت تعدادی از سربازان میهن اسلامی
خانواده های عزیز و داغدار این حادثه بدانند که ما نیز در این غم و اندوه شریک ایشان هستیم و بعد زمان و مکان نمیتواند خللی در ارادت ما به ایشان وارد نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، میلاد امیری نژاد از فاجعه رخ داده برای سربازان عزیز میهن اسلامیمان، ابراز تأسف و تأثر نمود و ابراز داشت ضایعه تاسف بار درگذشت این عزیزان ما را داغدار کرد و در بهتی از غم و اندوه فرو برد.


رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه برای ما مهم نیست که این حادثه در چه نقطه ای از میهن اسلامی اتفاق افتاده است ابراز داشت: سنگینی این غم، اندوه و ماتم را به دل ما سرازیر کرد.


وی در ادامه افزود: امیدوارم که در این شبهای عزیز که خداوند بزرگ ره توشه سالیانه بندگان را رقم میزند صحت و سلامت و تندرستی برای سایر بازماندگان عزیز این حادثه مرحمت نماید.


رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: خانواده های عزیز و داغدار این حادثه بدانند که ما نیز در این غم و اندوه شریک ایشان هستیم و بعد زمان و مکان نمیتواند خللی در ارادت ما به ایشان وارد نماید.


امیری نژاد افزود: بنده در ابتدا از سوی خود و به نیابت از جامعه زحمتکش اصحاب رسانه فارس از مسئولین مرتبط و کارشناسان فنی خواستارم ضمن بررسی دقیق و فنی حادثه مذکور از طریق مراجع ذیصلاح این مهم را بررسی و به استحضار مردم شریف و خانواده های عزیز ایشان برسانند.


امیری نژاد در پایان ابراز داشت: از خداوند عزیز و بزرگ خواستارم سربازان عزیزمان را با حضرت علی اکبر (امام حسین علیه السلام) و سید شباب اهل جنت به حق این ایام عزیز، محشور بگرداند.

نام:
ایمیل:
* نظر: