جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۴:۲۹
کد خبر: ۸۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
در دیدار نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد با فرمانده سپاه مهر بیان شد:
قادری گفت: از مهمترین منویات مقام عظمای ولایت که بسیار بر آن تاکید دارند اقتصاد مقاومتی است که باید از شعار خارج و وارد عرصه عمل شود.

در این دیدار سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در ابتدای صحبت های خود بیان داشت: در گذشته ما جنگ سخت و تجاوز به مرزهای کشور را داشتیم و اکنون جنگ نرم و تجاوز به فرهنگ ماست و برای حفظ دستاورد های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت باید دست به دست هم بدهیم.

وی با تاکید بر ضربات وارده به کشور به دلیل درگیری ها سیاسی گفت: تا کنون تلاش خود را برای تلطیف فضای سیاسی مجلس کرده ام و به دنبال این بوده ایم که در مجلس فضای تقابل جای خود را به فضای تعادل بدهد و به جای جناح بندی و قدرت نمایی به فکر حل مشکلات مردم باشیم و باید در کشور همدلی و همزیانی جای خود را پیدا کند تا در کنار یکدیگر مسائل و مشکلات را حل نماییم.

علوی گفت: بی تفاوتی نسبت به مسائل کشور در این شرایط خیانت به خون شهداست و اگر دیر اقدام کنیم دیگر جای جبران نخواهد بود و تنها راه ایجاد فضای برادری است که تا کنون نیز خوب پیشرفته است و انشاء الله با کمک و مشورت شما بتوانیم مشکل اشتغال جوانان را حد اقل در این منطقه حل کنیم و هر کس به اندازه توان خود بتواند در منطقه خود گامی بردارد تا اندازه ای می توان این مشکل را حل کرد.

اقتصاد مقاومتی باید از شعار خارج و وارد میدان عمل شود.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر ضمن خیر مقدم و تبریک به نماینده شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و همراهانشان اظهار داشت:

شهرستان مهر مبدا ورودی سه استان می باشد و به همین دلیل دارای موقعیت ویژه ای در استان فارس است که فرصت ها و تهدید هایی را ایجاد می کند و ما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی در ادامه وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفاظت از انقلاب و دستاورد های انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: هر چیزی که در این عنوان بگنجد وظیفه ماست که از آن حمایت کنیم و در خدمت نظام و انقلاب باشیم.

قادری گفت: ما در این شهرستان با معضلاتی مواجه هستیم که قابل رصد و پیشگیری است و مطالعات زیادی در مباحث امنیتی، سیاسی، اجتماعی و بویژه فرهنگی داشته ایم و اولویت کاری ما در رابطه با مسائل فرهنگی است و انتظار ما از شما این است که کارهای فرهنگی را در اولویت خود قرار دهید تا بتوانیم در این زمینه تحول ایجاد کنیم و از شما می خواهیم که در جهت تقویت خط نظام، انقلاب، ولایت و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تلاش خود را بکار بگیرید.

وی تاکید کرد: از مهمترین منویات مقام عظمای ولایت که بسیار بر آن تاکید دارند اقتصاد مقاومتی است که باید از شعار خارج و وارد عرصه عمل شود.

اقتصاد مقاومتی باید از شعار خارج و وارد میدان عمل شود.

فرمانده سپاه مهر تصریح کرد: اگر ما پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حرکت کنیم، به منویات ایشان عمل کنیم و جناح بندی های سیاسی که در واقع از طرح های دشمن است عبور کنیم مردم بسیار قابل احترام هستند که باید به آن ها خدمات ارائه شود، این همان مسیر مقام عظمای ولایت است که اگر در این مسیر گام بر داریم همان صراط مستقیم است.

قادری گفت: نگاه ما به نماینده مجلس شهرستانی و استانی نیست، نماینده یک شخصیت کشوری است که باید در مجلس نقش آفرینی کند و انتظار داریم که تلاش خود را بکار بندید تا اقتصاد مقاومتی وارد عرصه عمل شود.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان صحبت های خود با اشاره به مجاهدت ها و ایثارگری های جانباران و رزمندگان بیان داشت:انتظار دیگر ما از شما در خصوص جانبازان، رزمندگان و ایثارگران است، که دولت را ملزم به حمایت از ایثار گران نمایید که هرچه داریم از همین ایثارگری ها و مجاهدت ها ست.

اقتصاد مقاومتی باید از شعار خارج و وارد میدان عمل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: