جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۹:۰۷
کد خبر: ۸۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
بیانیه سپاه شهرستان مهر به مناسبت روز قدس:
در این بیانیه آمده است: گذشت زمان از اهمیت مسئله قدس نكاسته بلكه بر اهميت آن مي افزايد و با مردم مظلوم فلسطین در سنگر جبهه مقاومت و آزاد سازی قدس شریف خواهيم بود.

به گزارش تنویر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و همنوا شدن مسلمانان جهان برای حمایت از فلسطین، قلپ تپنده دنیای اسلام سپاه شهرستان مهر نیز با صدور بیانیه ای که در ذیل آمده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و حقوق حقه آنان اعلام می دارد.

الَّذينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلاَّ أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَ لَوْ لا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوامِعُ وَ بِيَعٌ وَ صَلَواتٌ وَ مَساجِدُ يُذْکَرُ فيهَا اسْمُ اللَّهِ کَثيراً وَ لَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ

 

همانها که از خانه و شهر خود ، به ناحق رانده شدند ، جز اینکه می گفتند: «پروردگار ما ، خدای یکتاست!» و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند ، دیرها و صومعه ها ، و معابد یهود و نصارا ، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می شود ، ویران می گردد! و خداوند کسانی را که یاری او کنند ( و از آیینش دفاع نمایند ) یاری می کند خداوند قوی و شکست ناپذیر است.40 حج

مسجد الاقصی پایگاه عروج پیامبر­عشق و محبت، نخستين قبله گاه و نماد وحدت مسلمانان، سالیان درازی است که در چنبره خون آشامان شیطان صفت گرفتار شده كه بیش از نیم قرن است جوانان رشید فلسطینی آن لاله هاي معصوم در زیر چکمه های حقد و کینه و غضب قداره کشان صهیونیستی پرپر می شوند. بیش از نیم قرن است فلسطین سرزمین پیامبران صلح، محبت و عشق آماج صبوعانه ترین و وحشایانه ترین نسل کشی ها قرار داشته است.

من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده‌است و...... پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می‌کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند، و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.
 
روح‌الله الموسوی الخمینی، صحیفه امام، ج9، ص267.

ما پرچم داران ميدان جهاد و مقاومت همراه با ملت غیور و روزه دار ایران اسلامی یک بار دیگر به ياري مظلوم جهان شتافته و لبيك گويان به نداي امام و رهبري در جهت حمايت از مظلوم در سراسر عالم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس نشان می دهيم که گذشت زمان از اهمیت مسئله قدس نكاسته بلكه بر اهميت آن مي افزايد و با مردم مظلوم فلسطین در سنگر جبهه مقاومت و آزاد سازی قدس شریف خواهيم بود.

وعده ما روز قدس
نصر من الله و فتح القریب

نام:
ایمیل:
* نظر: