کد خبر: ۸۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
مدیر بازرسی ناحیه استهبان:سپاه وظیفه خود می داند قدردان بسیج باشد







به مناسبت ماه مبارک رمضان نشست صمیمی فرماندهان و مدیران بسیج در سپاه ناحیه استهبان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا سرگرد پاسدار حسن شعبانی مدیر بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه استهبان گفت:هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان سپاه وظیفه خود می داند که از زحمات فرماندهان محترم پایگاه ها و رده های بسیج و به پاس همراهی خانواده های آنان در امر پیشبرد اهداف سازمان بسیج که حفظ آرمان های انقلاب و تشکیل و حفظ و انسجام ارتش بیست میلیونی است تشکری هر چند ناچیز داشته باشدو این مراسم در راستای همین برنامه می باشد..

وی بیان داشت:انصافا اگر حمایت و همراهی خانواده ها نبود بسیاری از ماموریتهای بزرگ که توسط بسیج دنبال می شود ابتر می ماند.

شعبانی در مورد هدف دیگر این برنامه گفت:در کنار این نشست کارگاه آسیب های فضای مجازی و مضرات ماهواره نیز برگزار می گردد که این باعث ترویج سبک زندگی اسلامی شده، انس و مودت بین خانواده این عزیزان را رقم خواهد زد.

مدیر بازرسی ناحیه استهبان با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که در جمع اساتید دانشگاه در رابطه با جنگ نرم ، افسران و فرماندهان این عرصه و اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی و ماهواره به دنبال اهداف خود از جمله اشاعه فساد وفحشاء و مقابله با رویکردهای خانواده اسلامی است گفت:بایستی باحفظ تقوا،بصیرت، طهارت و آمادگی های لازم و الگو قراردادن سیره معصومین(علیهم السلام) خودمان و جامعه را از تهاجم فرهنگی دشمن حفظ نماییم.

در این مراسم آقای آهسته عضو شورای فضای مجازی شهرستان استهبان و مشاوره ی دبیرستان شاهد فرهنگیان شهرستان در مورد مضرات ماهواره و فضای مجازی،فیس بوک،وات ساپ صحبت کردند.

وی بیان داشت:امروز شما هر عکس و مطلبی از طریق وات ساپ ارسال کنید اول به اسرائیل ارسال می شود انجا ذخیره می شود و بعد به دست مخاطب شما می رسد.مارک زوکر برگ مالک و مدیر فیس بوک است وی وات ساپ چینی را به مبلغ 19 میلیارد دلار خریداری کرد و ی یهودی است و علنا اعلام کرد که پشتوانه اسرائیل و وامدار رژیم صهیونسیتی است.

وی در پایان گفت:ما باید این نرم افزارهای صهیونیستی را کنار گذاشته و به نرم افزارهای ایرانی از قبیل نرم افزار سروش روی بیاوریم و یکی از محاسن این نرم افزار این است که اگر لااقل هکری اطلاعات ما را هک کرد می توانیم از او شکایت کنیم اما در مورد وات ساپ و...چنین امکانی وجود ندارد.

مراسم با مراسم افطاری به پایان رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: