يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۳:۱۰
کد خبر: ۸۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

سردار فدوی :

آمریکایی‌ها در هر نوع دشمنی با ایران نقش اساسی داشته‌اند

آمریکایی‌ها در هر نوع دشمنی با ایران نقش اساسی داشته‌اند

سردار فدوی گفت : آمریکایی‌ها درهر نوع دشمنی که علیه انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته نقش اساسی داشته‌اند. 
 
به گزارش بسیج جامعه پزشکی  به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه یکشنبه شب درآیین معرفی فرمانده جدید پادگان امام سجاد (ع)نیروی دریایی سپاه در شهر برازجان استان بوشهر به دشمنی های آمریکا علیه انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: کسانی که روزی به دنبال آن بودند که انقلاب اسلامی نباشد اکنون درپی این هستند که خودشان را در برابر احساس خطری که از انقلاب اسلامی دارند، حفظ کنند.
 
وی اضافه کرد: آمریکایی ها درهر نوع دشمنی که علیه انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته نقش اساسی داشته اند.
 
فدوی با بیان توانمندی های نظامی ایران درعرصه های مختلف ادامه داد: امروز توان موشکی ما قابل قیاس با گذشته نیست و روند توسعه موشکی ونظامی ما روز به روز روبه جلو است ومتناسب با نیازها گسترش می یابد.
 
وی گفت: آنچه کهباید توسط پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر محیط جغرافیایی انقلاب اسلامی از جمله محیطی که مربوط به جغرافیای آبی و دریایی آن است انجام شود، صورت گرفته و این روال برقرار است.
 
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر دراین نشست گفت: امروز نیروی دریایی سپاه با داشتن نیروی های متخصص و امکانات و تجهیزات متناسب با نوع تهدیدات در منطقه استراتژیکی خلیج فارس قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را بسیار بالا برده است.
 
سردار علی رزمجو افزود: نیروی دریایی سپاه با داشتن انواع موشک ها برای اهداف ثابت و متحرک و در نقاط مختلف نزدیک و دور آنچنان توان بازدارندگی رابرای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده که آمریکا با تمام ابزارش در منطقه خلیج فارس را به ذلت کشیده است و این قدرت نظام همچنان افزایش می یابد.
 
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان گفت: نیروهای سپاه دژی محکم برای اسلام و میهن و زینت نظام در مقابل دشمنان و مستکبران هستند.
 
دراین آیین ناو سالاریکم سید محمود جعفری به عنوان سرپرست پادگان آموزشی امام سجاد در شهر برازجان معرفی و از خدمات چندین ساله سردار عبدالرضا وجدیان تجلیل شد.
 
شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.


نام:
ایمیل:
* نظر: