شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۹:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
با فرارسیدن آخرین روزهای ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب(س) از حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) نیز با برگزاری مراسمی و انتخاب 4 نفر از بسیجیان جهت اعزام به سفرمشهد مقدس، به اتمام رسید.
به گزارش تنویر جهرم، خانم نصیری فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) از حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با بیان برگزاری برنامه های متنوع قرآنی در طول ماه مبارک رمضان، از برگزاری مراسم اختتامیه این برنامه ها خبر داد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی برای مخاطبین مختلف، اجرای برنامه آموزش روخوانی و روانخوانی را برای فراگیران طرح جوانه های صالحین از سن 3 الی 7 سال را از کارهای ماندگار و تأثیرگذار در سیر برنامه های فرهنگی برشمرد که در طول ماه مبارک و بعد از آن در برنامه های اوقات فراغت تابستان ادامه خواهد یافت.

فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) با تأکید بر آثار تربیتی قرآن در همه‌ی سطوح زندگی افراد، اظهار داشت: برنامه جزء خوانی روزانه در ماه مبارک رمضان با شرکت بیش از 100 نفر از خواهران بسیجی آن پایگاه در حسینیه نظام آباد برگزار گردید.

وی افزود: در مراسم اختتامیه این برنامه، که با حضور سرگرد حسین نصیری فرمانده حوزه امام سجاد(ع) و مهندس اسماعیلی عضو شورای شهر حیدرآباد برگزار شد، 4 نفر از بسیجیان شرکت کننده در این برنامه به قید قرعه معرفی، و به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: