گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
حجت الاسلام خلیلی در آیین رونمایی از کتاب «مطبوعات رسانه های دفاع مقدس»
در شرایط کنونی ابزارهای فرهنگی و رسانه ها تاثیرگذاری بسزایی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و مذهبی دارند زیرا رسانه ها هدایت کننده افکار عمومی هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ مربی حلقه صالحین بسیج رسانه استان فارس نیز گفت: امروز رسانه ها یکی از مهمترین ابزارهای دشمن برای ایجاد شبهه در مباحث دینی و ارزشی ماست که در این میان رسالت دینی رسانه ها شبهه زدایی و آگاه بخشی جامعه از موارد دینی و اعتقادی است که رسانه ها باید با جدیت در این عرصه فعال شوند. 

حجت الاسلام نصرالله خلیلی افزود: در شرایط کنونی ابزارهای فرهنگی و رسانه ها تاثیرگذاری بسزایی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و مذهبی دارند زیرا رسانه ها هدایت کننده افکار عمومی هستند.

وی با بیان اینکه رسانه می تواند شبهه را القا و یا آن را برطرف کند بیان کرد: به عنوان مثال اعتکاف یکی از مباحث دینی ماست که رسانه ها نقش مهمی در گسترش و فراگیری آن داشتند که این نشانگر نقش امروز رسانه ها در مسایل دینی مردم است.

خلیلی اظهارداشت: وظیفه امروز رسانه های ما در مقابله هجمه های دشمنان، انجام کارهای فعالانه در امور مثبت و ارزشی جامعه ماست که رسانه های تراز انقلاب اسلامی باید در زمینه احیای ارزش های اسلامی در جامعه حرکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: