گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
میلاد امیری نژاد در آیین رونمایی از کتاب «مطبوعات رسانه های دفاع مقدس»:
رسالت امروز خبرنگاران تنها پوشش اخبار و سخنان مدیران دستگاه های اجرایی نیست بلکه رسانه باید بتوانند نیازها و دردهای جامعه را منعکس و جامعه را به سمت سعادت هدایت کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ به گزارش ایرنا میلاد امیری نژاد شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از کتاب نخستین جشنواره رسانه ها و مطبوعات دفاع مقدس استان فارس در شیراز و در جمع اهالی شورای عالی بسیچ رسانه بیان کرد: دشمنان ما به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی و اسلامی در بین مردم ما هستند و با این راهبرد شبهات مختلفی را در اذهان عمومی و اقشار مختلف مردم ما به ویژه جوانان ایجاد می کنند.

وی افزود: امروز فضای مجازی و نرم افزارهای اجتماعی یکی از ابزارهای ایجاد شبهه از سوی دشمنان است که متاسفانه برخی از ما از کنار شبهات موجود در این فضاها بی تفاوت می گذریم و این ضعف عملکردی ما در بحث فضای مجازی و نرم افزارهای اجتماعی است.

امیری نژاد اظهارداشت: رسالت امروز خبرنگاران تنها پوشش اخبار و سخنان مدیران دستگاه های اجرایی نیست بلکه رسانه ها باید بتوانند نیازها و دردهای جامعه را منعکس و جامعه را به سمت سعادت هدایت کنند.

وی اضافه کرد: حمایت از انقلاب اسلامی نیازمند روحیه انقلابی است لذا هر یک از ما وظیفه داریم با روحیه انقلابی از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم که در این صورت کار ما تاثیر گذاری خواهد داشت.
او با بیان اینکه در جنگ نابرابر فرهنگی قرار داریم ادامه داد: در استان فارس حدود 280 رسانه دارای مجوز و فعال هستند که اعتقاد و باور ما نقطه عطف و موثر در مقابله با هجمه های دشمنان در فضای نابرابر جنگ فرهنگی است.

** بسیج رسانه، مطالبه گر حقوق مردم 

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه ما در این سازمان مطالبه گر حقوق مردم هستیم عنوان داشت: در این زمینه کارگروه مطالبات رهبری در بسیج رسانه فارس تشکیل شده است که در این کارگروه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب و شعار سال با رویکرد رفع نیازهای مردم، در قالب سلسله نشست های منظمی در سازمان بسیج رسانه دنبال می شود.

امیری نژاد افزود: این کارگروه متشکل از چند کمیته است که یکی از کمیته های آن، اجرای عملیاتی و مطالبه از مسئولان در ارتباط با اجرایی شدن واقعی شعار سال است.

وی اظهارداشت: اجرای دقیق و منظم شعار سال، نیازمند زمان کافی است که سه ماهه اول سال زمان مناسبی برای برنامه ریزی ها در این زمینه بوده و ما به عنوان نمایندگان مردم و چشمان بیدار جامعه از ابتدای فصل تابستان از مدیران و مسئولان برای معرفی برنامه های اجرایی و عملیاتی در مورد تحقق شعار سال دعوت می کنیم تا اقدامات خود را برای مردم بازگو و رسانه ها هم این مسائل را برای مردم بیان کنند.

او اضافه کرد: بر این باوریم پیگیری مطالبات بحق رهبر معظم انقلاب اسلامی و احیای عملیاتی شعار سال باید توسط اصحاب رسانه و بسیجیان اهل قلم شکل بگیرد لذا یکی از اهداف راه اندازی این کارگروه، تحقق شعار سال به جز راه های تبلیغات میدانی و نمایشی و بروز عینی آن در زندگی روزمره مردم و جامعه است.

در این آیین کتاب نخستین جشنواره رسانه ها و مطبوعات دفاع مقدس استان فارس رونمایی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: