گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۸۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
جناب سرهنگ شرفی بیان کرد:
طرح جوانه های امید بسیج دانش آموزی همراه با ضیافت افطاری با حضور جناب سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه و برادر کاظم عباسی مدیریت آموزش و پرورش در 13 تیر 95 در سالن آمفی تئاتر ناحیه برگزار گردید.
 به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی اسنان فارس در کازرون، طرح جوانه های امید بسیج دانش آموزی همراه با ضیافت افطاری با حضور جناب سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه و  برادر  کاظم عباسی مدیریت آموزش و پرورش در 13 تیر 95 در سالن آمفی تئاتر ناحیه برگزار گردید.

 در ابتدا جناب سرهنگ شرفی بیان کرد:ما با انتخاب فرماندهان پیشگامان از میان دانش آموزان به آن ها عرصه می دهیم تا مسئولیت پذیری در جوانان افزایش یابد و جوانگرایی صورت گیرد و علت بها دادن به دانش آموزان ایجاد حس مسئولیت پذیری در آنان است . 
دیگر نکته انتخاب فرماندهان از میان دانش آموزان این است که باعث ارتباط بیشتر با جامعه می شود لذا بنابر سخن مقام معظم رهبری که فرمودند : " تحصیل ، تهذیب و  ورزش " اولویت اول درس دانش آموز است.

سپس مدیر آموزش و پرورش گفت: از نظر روانشناسان سه عامل باعث کامل شدن یک انسان می گردد، وراثت ، تربیت و محیط .
باتوجه به نظر روانشناسان ما باید یک الگوی عملی رفتار به دانش آموزش دهیم که در دین اسلام این الگوهای عملی رفتار زیاد است و می توان به حضرت علی (ع) اشاره کرد.

 ایشان  در ادامه بیان کرد : اگر حضرت علی (ع) را الگوی زندگی خود قرار دهیم درس های شجاعت ، ایثارگری ، عدالت و بخشش و... یاد می گیریم. اما متاسفانه در جامع امروز اتفاق نمی افتد و از همه فرماندهان امیدان،پویندگان و پیشگامان خواستاریم به این الگوی عملی رفتار بیشتر دقت شود و به دانش آموزان آموزش های لازم داده شود و از زندگی این بزرگان در زندگی روزمره خود استفاده کنیم.

 جلسه با اقامه نماز مغرب و عشا و ضیافت افطاری به پایان رسید.



انتهای خبر/224224.4
نام:
ایمیل:
* نظر: