کد خبر: ۸۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان فیروزآباد:
بعضی از تولید کنندگان فقط به کسب منفعت می اندیشند و توجهی به عرضه پوشاک متناسب با عرف جامعه و شرع اسلام ندارند.

خواهر نگهداری فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان فیروزآباد در گفتگو با خبرنگار بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب با بیان این که از فضای مجازی و تکنولوژی های روز می توان به بهترین نحو در فرهنگ سازی زندگی عفیفانه در سطح جامعه استفاده نمود افزود: با وجود در دسترس بودن تکنولوژی های جدید، افزایش سرعت انتقال اطلاعات و استفاده ی همگانی از آن، می توان برای تبلیغات و آگاه ساختن افراد جامعه از مزایای عفاف و حجاب و نقش آن در تحکیم خانواده و سلامت جامعه، به خوبی این ابزارها را به کار گرفت.

نگهداری ادامه داد: عرضه پوشاک متنوع در سطح شهرستان فیروزآباد زیاد است و اکثر مردم به دلیل این که لباس مورد نظر خود را پیدا نمی کنند تا حد زیادی مجبور به انتخاب کالاهای موجود در بازار می شوند.

 وی تصریح کرد: بعضی از تولید کنندگان فقط به کسب منفعت می اندیشند و توجهی به عرضه پوشاک متناسب با عرف جامعه و شرع اسلام ندارند؛ از طرفی به دلیل ضعف نظارت ها و سود کلانی که در واردات کالای قاچاق به سود جویان می رسد، شاهد ورود پوشاکی به بازار هستیم که می توان گفت روز به روز جامعه ی ما را از حجاب و عفاف دورتر می کند. در نتیجه نظارت بر عرضه پوشاک تا حد بسیار زیادی می توانند به بهبود نوع پوشش در سطح جامعه و جلوگیری از آسیب های خانوادگی و اجتماعی کمک کند.

انتها/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: