يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۷:۵۲
کد خبر: ۸۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
حجت الاسلام هاشمی گفت: كم رنگ جلوه دادن مبارزه و جهاد بانوان در عرصه هاي فرهنگي بالاخص جهاد بانوان در سنگر حجاب موجب امیدواری دشمن در این مسئله شده است.

اسلام می خواهد انواع التذاذهای جنسی، چه بصری و لمسی و چه نوع دیگر، به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج قانونی اختصاص یابد.اجتماع منحصراً برای کار و فعالیت باشد. برخلاف سیستم غربی عصرحاضر که کار و فعالیت رابالذت جوییهای جنسی به هم می آمیزد. اسلام می خواهد این دو محیط راکاملاً ازیکدیگر تفکیک کند. ( مسئله حجاب/ شهید مطهری/ص68)

نداشتن پوشش مناسب بانوان و مهار نکردن نگاه آقایان و اختلاط زن و مرد بدون ضوابط شرعي در محیط های مختلف فعالیت های اجتماعی به قدری زیانبار است که اگر کمی درآنها دقت شود، قطعاً هیچ زن و مرد متعهد و دلسوز جامعه حاضر نیست به چنین وضعی راضی شود. از جمله پيامد هاي بد حجابي و بي حجابي ، برهم خوردن آرامش روانی، سست شدن بنیاد خانواده، تضعیف فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی در جامعه، افزایش ناامنی و خیانت، کم شدن ارزش و احترام زن درخانواده و جامعه و... است.

ريشه پديده شوم بد حجابي و بي حجابي كجا است؟ چه عاملي سبب شده است دشمن براي نفوذ در حيا و عفت بانوان جامعه ما به طور جدي برنامه داشته باشد؟ چرا با وجود اين كه عده اي پيامد هاي بي حيايي در جامعه را مي دانند وليكن اقدام نمي كنند؟

يكي از عواملي كه سبب اميدواري دشمن در اين مساله شده است كم رنگ جلوه دادن مبارزه و جهاد بانوان در عرصه هاي فرهنگي بالاخص جهاد بانوان در سنگر حجاب است. آنچه كه امروز مي تواند به حجاب و عفاف جامعه ما كمك به سزايي داشته باشد ترويج روحيه جهادگري بانوان در خط مقدم جنگ نرم و اقناع انديشه ي مساله جهاد في سبيل الله در قلعه حجاب است.

استفاده از وصيت نامه هاي شهدا،كلام گهربار اهل بيت عليهم السلام، فتواي مراجع عظام تقليد، توصيه هاي علما و متفكران اسلامي در قالب هاي نوين رسانه اي تا حد زيادي از حملات و توطعه هاي دشمن را خنثي مي كند. بنابراين نهاد هاي فرهنگي و جوانان دلسوز و جهادگر، در عرصه حجاب و عفاف بايد احساس وظيفه كنند و از تمامي ابزار در راستاي ترويج اين فرهنگ غني و پر مغز بهره برند.

نام:
ایمیل:
* نظر: