گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۸۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
ستوان سوم پاسدار حمید رضا سرتیپی در جلسه شورای فضای مجازی بیان کرد:
جلسه توجیهی مسئولین فضای مجازی با حضور فرمانده حوزه ، مدیرشعبه خواهران ، مسئولین فضای مجازی حوزه و واحد روز شنبه 26 تیر 95 در نمازه خانه حوزه شهید فهمیده کازرون با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج داش آموزی استان فارس در کازرون، جلسه توجیهی مسئولین فضای مجازی با حضور فرمانده حوزه ، مدیرشعبه خواهران ، مسئولین فضای مجازی حوزه و واحد روز شنبه 26 تیر 95 در نمازه خانه حوزه شهید فهمیده کازرون با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.

فرمانده حوزه ، ستوانسوم پاسدار حمیدرضا سرتیپی ، بیان کرد: بنابر سخن مقام معظم رهبری ، فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است ولی به این معنانیست که فقط خبری را در سایت بگذاریم یا انتشار دهیم بلکه به این معناست که هدفدار کار کنیم و عقاید اشتباه را تغییر دهیم ، شایعاتی را که میسازند رد کنیم.

ایشان در ادامه از مسئولین فضای مجازی خواستند که بنابر توانایی خود تقسیم کار صورت گیرد و هرکدام از واحدهای مقاومت شورای فضای مجازی داشته باشند تا مسئولیت به خوبی انجام گیرد.

خواهر نیلوفر نظریه مسئول فضای مجازی حوزه ،ضمن تبریک به مسئولین فضای مجازی به جهت انتخاب آن ها به عنوان مسئول فضای مجازی سال تحصیلی 96_95 بعد از معرفی هر یک از اعضا و بیان تخصص خود بیان کرد : بنابر صحبت های آقای توکل مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس ، فضای مجازی ، فضای لحظه هاست و در هر لحظه آماده و دسترسی دائم به اینترنت داشته باشید.

وی ادامه داد : تمامی واحدهای مقاومت باید وبلاگ و تابلو بسیج داشته باشند و خبرهای روز ، مناسبتی ، تولیدی در وبلاگ ثبت گردد و در میان دانش آموزان و دوستان منتشر شود ؛ همچنین پیام های تولیدی رابرای ثبت در وبلاگ حوزه ، برای بنده ارسال کنند.
در کانال تلگرام بسیج دانش آموزی کازرون و سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس عضو شوید و پیامات حوزه منعکس شود.


انتهای خبر/224224.4
نام:
ایمیل:
* نظر: