کد خبر: ۸۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش بیکا فارس:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت:چت روم ها امـروزه بـیشـتـرین عـامل بـروز خیانـت های سـایبری هسـتند.
فریبا استواری افزود:از گوشی های همراه و اس ام اس ها کـه بگـذریم، صدای دریافـت چت های پی در پی نیز امروزه عـامل بروز شـک و اختلاف در زندگـی های زناشویی شده است.
وی بدترین پیامد اپلیکیشن های جدید ارتباطی اسمارت فون ها(گوشی های هوشمند) را ورود به حریم زندگی افراد متاهل برشمرد و گفت: این موضوع به گونه ای است که برخی از زنان و مردان متاهل هر روز چندین پیام می‌دهند و دریافت می‌کنند، پیام هایی که خیلی از آن‌ها در‌نهایت به آغاز یک رابطه نامتعارف می‌انجامد.
استواری بیان کرد:این اپلیکیشن‌های ارتباطی که بهترین محیط را برای لغزش زنان و مردان متاهل فراهم می کند، به طوری که باید شاهد اتفاقات بسیار ناگواری بود، به ویژه اینکه این روز‌ها در این اپلیکیشن‌ها جوانان مجرد زیادی عضو هستند و همین مسئله سبب می‌شود تا پتانسیل بالایی برای لغزش روانی زنان فراهم باشد.


مزاحمت در شبکه اجتماعی موجب طلاق شد
فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: پس از شکایات چندی از شهروندان مبنی بر مزاحمت، فحاشی و تهدید در شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان نی ریز قرار گرفت.
سرهنگ عزیز برزگر ادامه داد: با توجه به اینکه متهم از شماره های جعلی استفاده می كرده پس از بررسیهای فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا شهرستان ني ريز، متهم شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: در راستای مزاحمتهای این جوان که بعضا افراد متاهل را طعمه قرار داده، یک مورد باعث طلاق و یک مورد نیز در شرف طلاق بوده که دستگیری متهم مانع از تحقق اين امر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: