شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۳:۰۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
ما بانوان ولایت مدار مهندسین بسیجی کازرون از دولت محترم، مسئولان سازمان های فرهنگی، رسانه ای، دستگاه های تربیتی و ارشادی می خواهیم برای شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف، برنامه ریزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب پیشگیری کنند
 گزارش  بسیج مهندسین فارس،بمناسبت هفته حجاب و عفاف بانوان ولایتمدار مهندسین بسیجی کازرون بیانیه ای صادر نمودند. متن بیانیه بشرح ذیل می باشد.


بسم الله الرحمن الرحیم

بدون ترديد پوشش اسلامي براي زنان از ضروريات دين مقدس اسلام است. همچنانکه آيات متعددي از قرآن کریم بر اين مطلب دلالت دارند. از طرفي مسأله حجاب يکي از جنجالي‏ترين مسائل دنياي ديروز و امروز است. به ويژه طرفداران اعلاميه حقوق بشر که با عنوان نمودن تساوي حقوق زن و مرد، پوشش را براي زن دست و پاگير دانسته و آن را برخلاف آزادي قلمداد و به عنوان حمايت از حقوق زن، مطرح مي‏نمايند.در صورتي که پوشش اسلامي را بايد در مجموع ابعادش مورد تجزيه و تحليل قرار داد که این در مجموع به نفع زن و جامعه است و نه تنها دست و پا گير نيست و تضادي با آزادي ندارد، بلکه زنان در عين حفظ پوشش اسلامي مي‏توانند برترين فعاليت‏هاي اجتماعي را داشته باشند و در چارچوب آزادي‏هاي صحيح و مقبول، از حق آزادي خود بهره‏مند گردند. زيرا حجاب در اسلام به معناي پرده نشيني نيست، بلکه به معناي پوششي معقول براي جلوگيري از فساد و حفظ کرامت زن است و ما امروز در جمهوري اسلامي ايران مي‏بينيم که زنان در همه صحنه‏ها و عرصه‏ها، از مجلس قانونگذاري گرفته تا آموزش و پرورش و بيمارستان‏ها و ادارات و دانشگاه ها مي‏توانند در چارچوب حفظ پوشش اسلامي به کار و تلاش بپردازند. از سوی دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی ایران از دیرباز برای به انحراف کشیدن جوانان، نقشه‌های شومی در سر پرورانده‌اند، زمانی به دست نوکر خود رضاخان قلدر به زور چادر از سر زنان می‌کشیدند و امروز با برنامه‌های حساب شده و صرف بودجه‌های کلان و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای، عفت، حیا و حجاب را نشانه گرفته‌اند. حرکتی که جزئی از ناتو و شبیخون فرهنگی دشمن است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب به مسئولان تذکر داده شده است.

به هر حال ما بانوان ولایت مدار مهندسین بسیجی شهرستان کازرون همزمان با هفته حجاب و عفاف برای ترویج این مهم همچون امام خویش بر این باورهستیم که مسئله حجاب، یک مسئله ارزشی و اجتماعی است، چنانکه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند: از دیدگاه اسلام حفظ عفت و پاکدامنی زنان نقش تعیین کننده ای در سالم سازی جامعه اسلامی دارد و حتی حفظ جایگاه و منزلت زن به حفظ حجاب و عفت او بر می گردد. در نقطه مقابل یکی از راههای اساسی دشمن جهت ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی، ترویج و حمایت از بی بند و باری و مقابله با حجاب و عفاف است. حفظ حجاب به زن کمک می کند تا بتواند به آن رتبه متعالی خود برسد و گرفتار دام های رنگارنگی که بر سر راهش پهن کرده اند، نشود.

ما بانوان ولایت مدار مهندسین بسیجی کازرون از دولت محترم، مسئولان سازمان های فرهنگی، رسانه ای، دستگاه های تربیتی و ارشادی می خواهیم برای شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف، برنامه ریزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب پیشگیری کنند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و از سلامت روانی و اخلاقی جامعه برخوردار است و از نهادهاي قضايي و انتظامي خواستاریم تا با افراد متخلف و كساني كه معاندانه سعي در ترويج بي‌بند و باري و بدحجابي در سطح جامعه دارند برخوردی جدي داشته باشند.

امید است که با استعانت از خدای متعال و طلب امداد از حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از رهنمودهای نائب بر حق ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) و با یکدلی و یکصدایی با عزمی ملی و مردمی در نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف در کشور گامی بلند برداریم.
/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: