سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۲:۳۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،به اطلاع اعضاء محترم می رساند که برای نخستین بار سازمان مردم نهاد بسیج مهندسین فارس درپانزدهمین نمایشگاه  بین المللی الکترونیک کامپیوتر مخابرات و تجارت الکترونیک حضور می یابد .
 از اعضا دعوت می گردد که علاوه بر حضور در غرفه اختصاصی سازمان در سالن حافظ ، از نمایشگاه امسال  که در فضایی بالغ بر 6000 متر در نمایشگاه ببین المللی فارس واقع در شهرک گلستان بر پا می گردد دیدن فرامایند.
لازم به ذکر است در نمایشگاه امسال شرکتهای بزرگی همچون مادیران ،رایتل ،صنایع قطعات الکترونیک و ارگانهای مختلف دولتی همچون استانداری فارس، شهرداری شیراز، دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات  و ... همچنین بانکها  حضور دارند.
از تغاوتهای دیگر این نمایشگاه ارزش نهادن به ایده پروری و خلاقیت در فناوری می باشد که اردوی نوآوری در دو روز توسط اساتید بر پا خواهد بود .پهمچنین رویداد استارت آپ در آخر این هفته در نمایشگاه با حمایت شرکتهای مطرح به میزبانی سازمان نظام صنفی استان با در نظر گرفتن جوایز نقدی برای اولین بار برگزار می گردد. جایزه اول یک میلیون تومان و جایزه دوم شش صد هزار تومان تعیین شده و به نظر می رسد جوایز دیگری در راه باشد.
از دیگر تفاوتهای این نمایشگاه مسابقه رباتیک و دومینو است که به برندگان این مسابقات نیز جوایز نقدی پرداخت می گردد.
برگزارکنندگان این نمایشگاه امسال سازمان نظام صنفی  با حمایت برخی ارگانهای مطرح استان  با پیمانکاری شرکت مدیریت و حسابداری فروغ افکار بوده که  احتمال حضور  شخصیت های کشوری و استانی را در افتتاحیه که سه شنبه 5 مردادماه است را، اعلام نموده اند .

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: