يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۷:۳۰
کد خبر: ۸۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
اواخر ماه جاری صورت می‌گیرد
رئیس اداره نظارت بر امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری همایش علمی کشوری دندانپزشکی با عنوان «از ایده تا واقعیت در دندانپزشکی امروز» در اواخر مردادماه جاری خبر داد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از خبرگزاری فارس ، علی‌اکبر زندی از برگزاری همایش علمی دندانپزشکی با عنوان «از ایده تا واقعیت در دندانپزشکی امروز» در شیراز خبر داد و هدف از برگزاری این همایش سه‌روزه را که از بیست‌ و هفتم مردادماه جاری آغاز می‌شود، افزایش سطح علمی و مهارت عملی دندان‌پزشکان و آشنایی با روش‌ها و تکنیک‌های جدید کاربردی در علوم دندانپزشکی، دانست.

وی برنامه‌های علمی این همایش را، شامل بخش تئوری و کارگاه‌های عملی متعدد در رشته‌های مختلف دندانپزشکی، مانند پروتزهای دندانی، ترمیمی، اندو، ایمپلنت، لیزر، جراحی فک و صورت، رادیولوژی و دندانپزشکی اطفال، برای دندان‌پزشکان عمومی و متخصص، عنوان کرد.

رئیس همایش انجمن دندان‌پزشکان عمومی ایران شعبه فارس، گفت: در این همایش، از 50 شرکت تجهیزات کشور برای نمایش وسایل مواد جدید، دعوت ‌شده است.

رئیس اداره نظارت بر امور دندانپزشکی این دانشگاه، افزود: دو روز پیش از برگزاری این همایش، در سالن سینا و صدرا، یک پیش‌همایش با عنوان کنترل عفونت در دندانپزشکی، برای آشنایی دندان‌پزشکان و کارشناسان نظارت بر درمان شیراز و شهرستان‌ها با استانداردهای فضای فیزیکی مراکز درمانی، چگونگی دفع زباله‌های عفونی و رعایت کنترل عفونت در مطب‌ها و درمانگاه‌های دندانپزشکی، برگزار می‌شود.

وی در مورد روز سوم این همایش، گفت: سمینار آموزشی دستیاران در کنار دندان‌پزشک مطب‌ها و مراکز دندانپزشکی شیراز، همراه با همایش مربوطه برای افزایش سطح آگاهی در زمینه مهار عفونت و آشنایی با محلول‌های ضدعفونی و اتوکلاوهای جدید، برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، این همایش علمی با حضور استادان برجسته دانشگاه‌های شیراز، تهران، شهید بهشتی و مشهد، با همکاری انجمن دندان‌پزشکان عمومی شعبه فارس و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بیست‌ و هفتم تا بیست‌ونهم مردادماه جاری، برگزار می‌شود و دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: