کد خبر: ۸۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:
اگر شهدا نبودند امروز اثری از اسلام نبود

فرمانده سپاه ناحیه استهبان:روح شهدا در کالبد تاریخ برای همیشه طنین انداز است، شهدا قله ی رفیع مکارم الاخلاق هستند و اگر شهدا نبودند امروز اثری از اسلام نبود.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان سرهنگ دوم پاسدار حسین زارعی فرمانده سپاه ناحیه استهبان در اولین روز کاری خود در این ناحیه،به زیارت امامزاده برالمراد و قبور مطهر شهدا رفتند و از روح شهدا جهت انجام کارهای سپاه و بسیج استمداد طلبیند.

سرهنگ حسین زارعی در حاشیه زیارت قبور مطهر شهدا گفتند:ما هر چه داریم از شهدا داریم،امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست و می توان گفت که اگر شهدا نبودند امروز اثری از اسلام نبود.از صدر اسلام تا کنون این جریان خون دادن برای شجره طیبه اسلام وجود داشته است از شهدایی مثل حمزه سیدالشهداء(ع) و جعفر طیارها تا شهدای کربلا تا شهدای 8 سال دفاع مقدس و این نهضت خون دادن برای این درخت اسلام همیشه در کالبد تاریخ ساری و جاری بوده است و خواهد بود.

وی بیان داشت:ما امروز اولین روز کاری خود را با زیارت قبور مطهر شهدا آغاز کردیم و معتقدیم که شهدا زنده هستند و انسان زنده بدون شک تاثیر گذار است بنابراین ما از شهدا می خواهیم که دست ما را بگیرند و برای انجام وظایفمان ما را یاری کنند.

زارعی گفت:بنده خوشحال هستم که به عنوان یک خدمتگزار در شهرستان قرآنی استهبان مامور به انجام وظیفه شده ام،شهرستانی که به نجف کوچک مشهور است بدون شک مردمی مومن و ولایتمدار دارد و همین امر سبب تسریع امور بسیج و سپاه خواهد بود و این را بنده به فال نیک می گیرم و باعث دلگرمی من خواهد بود. و امیدوارم که با کمک کارکنان و بسیجیان عزیز بتوانم گامی موثر در راستای آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای(مد ظله) و در خدمت رسانی،دلجویی و تفقد از خانواده شهدا داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: