جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۲:۳۳
کد خبر: ۸۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
نویسنده مطرح دفاع مقدس در استان فارس :
نویسنده مطرح دفاع مقدس استان فارس از نگارش ۹۰ درصد از رمانی براساس زندگی شهید عبدالله اسکندری خبر داد و گفت: این رمان تا ۲ ماه آینده به ناشر تحویل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از خبرگزاری تسنیم ، اکبر صحرایی با بیان اینکه وقت آن است که نویسندگان دفاع مقدس به سراغ شهدای مدافع حرم بروند اظهار داشت: رمانی از سال گذشته براساس زندگی‌نامه شهید عبدالله اسکندری شروع کردم که 90 درصد کار پیش رفته و تا 2 ماه آینده آماده تحویل به ناشر است.

وی با بیان اینکه مراحل تحقیق و مصاحبه با اقوام و خانواده این شهید انجام و نوشته شده است، گفت: تنها مصاحبه با چند تن از همرزان شهید باقی مانده که به دلیل ماموریت‌های این افراد هنوز این قسمت رمان تکمیل نشده است.

این نویسنده مطرح دفاع مقدس با توجه به اینکه هنوز نامی برای این رمان انتخاب نشده است، افزود: این رمان زندگی‌نامه داستانی از کودکی تا شهادت شهید اسکندری است که به سفارش نشر شاهد تهیه می‌شود.

صحرایی از نگارش کتابی درباره شهید دستغیب خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب «آواز، بچه، آتش» براساس زندگی‌نامه شهید دستغیب نوشته شده که از لحظه انفجار و شهادت ایشان شروع می‌شود و پس از آن با بازگشت به گذشته تا انقلاب و مبارزات ایشان پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این رمان 210 صفحه است، تصریح کرد: در این رمان از زبان فردی به نام اتابک که نفوذی ساواک در نزدیکان شهید دستغیب است اخلاقیات و روحیات این شهید محراب بیان می‌شود.

صحرایی با اشاره به اینکه این رمان در دو دفتر تهیه شده است، بیان کرد: دفتر اول به شهادت شهید دستغیب و پیروزی انقلاب می‌پردازد و دفتر دوم به زندگی شخصیت اصلی داستان به نام اتابکی که مربوط به قبل از انقلاب است.

نام:
ایمیل:
* نظر: