سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
berooz
۱۱:۴۸:۱۲
کد خبر: ۸۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
اعلام موضع مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهر
افرادی با ظاهر و لحن مناسب و کلامی همراه با سفسطه و مغلطه در زمین خودی با نقشه دشمن بازی می کنند.

فَتَرَي الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَي أَن تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ فَعَسَي اللّهُ أَن يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَي مَا أَسَرُّوا فِي أَنْفُسِهِمْ نَادِمِين (مائده 52)

افرادی با ظاهر و لحن مناسب و کلامی همراه با سفسطه و مغلطه در زمین خودی با نقشه دشمن بازی می کنند. همین افراد مواهب این مملکت و نظام مقدس را استفاده و رشد یافته اند ولیکن در خدمت بیگانگان و دشمنان این سرزمین اسلامی که سالیان دراز مردمش با حکومت های سکولار و لیبرال مبارزه کرده تا چنین حکومت اسلامی که در راس آن ولی فقیه، نائب امام معصوم به عنوان امام و رهبر جامعه باشد.

مردم این نظام مقدس برای رسیدن به این هدف از عزیزانشان و جگر گوشه هایشان دل بریدند تا زیر سلطه حکومت غیر فقیهانه و چکمه های افراد مستبد نباشند چرا که خداوند در کتاب عزیزش فرموند: وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا

خانم فائزه هاشمی شنیده ایم که سخن پراکنی کرده اید و گفته اید من دین اسلام را قبول دارم ولی با حکومت دینی به خاطر تخریب دین مخالفم. شما همنشین بهائیت بودید و احتمالا در مورد دین تحقیق نموده اید که اسلام را دین جامع و کاملی دانسته و قبول کرده اید. بنابراین بدیهی است که اگر اسلام برنامه ای برای حکومت و زمامداری نداشته باشد دین کامل و مورد قبولی نیست.

دین و حکومت دینی را افرادی سست عنصر و جاهل و نفوذی در معرض آسیب قرار می دهند نه حکومت دینی. اگر افراد نفوذی و غیر مهذب در مسند قرار گیرند و بیت المال را چپاول کنند باید پای دین و حکومت دینی نوشته شود؟

صحبت های شما آیا مرهم دل های مادرانی است که هنوز منتظر پیکر فرزندانشان هستند؟ آیا کلام شما سب تسلای دل فرزندان شهیدانی است که پدرانشان با اعتقاد راسخ در این مسیر و برای همین هدف مجاهدت کردند؟ آیا سخنان شما هدیه به پیکر مطهر شهدایی است که این روزها میهمان استان ما می شوند؟

امروز ما توقع داریم که در جامعه نهادهای مسئول از توطئه و خدعه هایی که دشمنان ایران اسلامی و در راس آن ها آمریکا علیه انقلاب اسلامی طراحی می کند، آگاه باشند و آن ها را خنثی کنند بالاخص خدعه های دشمن های در لباس دوست.

((اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمه تعز بهاالاسلام واهله وتذل بها النفاق واهله))


نام:
ایمیل:
* نظر: