گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
بسیج رسانه فارس برگزار می کند:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: این سازمان مسابقه ملی دل نوشته ای برای مدافعان حرم را برای عموم مردم برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، میلاد امیری نژاد یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: علاقه مندان در سراسر استان می توانند حرف ها و دل نوشته های خود برای مدافعان حرم را در قالب های متن ادبی، شعر، دل نوشته، نقاشی کودکان و دیگر قالب های هنری، نوشته و برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس این طرح نامه های عموم مردم از سراسر کشور برای اسکن، کد گذاری و شرکت در مسابقه به دبیرخانه این مسابقه در تهران ارسال می شود و سپس نامه ها برای رزمندگان و مدافعان حرم ارسال خواهد شد.

امیری نژاد تصریح کرد: درصورت دریافت پاسخِ نامه ها از سوی مدافعان حرم، جواب نامه به آدرس فرد ارسال کننده فرستاده می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: برای شرکت در این مسابقه پاکت نامه و تمبرهای ویژه ای تهیه شده است که علاقه مندان می توانند آن را از بسیج سانه استان فارس به آدرس شیراز- بلوار کریمخان زند- طبقه فوقانی کتابخانه شهید آیت الله مطهری سازمان بسیج رسانه فارس از روز شنبه مورخ 16 مردادماه دریافت کرده و یا با شماره تلفن 07132314814 برای هماهنگی بیشتر تماس بگیرند.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا آخرین روز از هفته دفاع مقدس امسال به آدرس درج شده بر روی پاکت های نامه ارسال کنند.

امیری نژاد اضافه کرد: این مسابقه شرایط سنی و محدودیت ندارد و همه افراد می توانند در آن شرکت کنند که برای شرکت در مسابقه و پست نامه نیز هزینه ای دریافت نمی شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بابیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرسwww.basijrasaneh.irمراجعه کنند گفت: قرار بوده این مسابقه در تهران برگزار شود اما با توجه به اقبال مردم در سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه، این طرح در برخی از استان ها نیز برگزار می شود.

او بیان داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال به نفرات برتر در این مسابقه هدایا اهدا می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: