جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۱:۳۹
کد خبر: ۸۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
در گفتگو با مسئول مرکز هدایت و حمایت مطرح شد ،
مسئول مرکز هدایت و حمایت در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران پانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از حضور مرکز هدایت و حمایت برای اولین بار در این نمایشگاه خبر داد .

مهندس فرهاد رضا زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهش و فناوری اظهار داشت : برای اولین بار با حمایت سازمان بسیج علمی ، پژوهش و فناوری و همچنین سازمان بسیج مهندسین ، این مرکز در پانزدهین نمایشگاه بین المللی الکامپ ( الکترونیک ، کامپیوتر ، تجارت الکترونیک و ماشین های اداری) شرکت نمود . وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال شرکت های بزرگی همچون مادیران ، رایتل ، صنایع قطعات الکترونیک و ارگان های مختلف دولتی همچون استانداری فارس ، شهرداری شیراز ، دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ، بانک ها و.... حضور داشتند ، اعلام نمود که در طول 4 روز برپایی نمایشگاه ، غرفه مرکز مورد استقبال محققین، مخترعین، مدیران IT و مسئولین استان به ویژه در زمینه امنیت داده ، قرار گرفته است .

 

مسئول مرکز در ادامه گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری خاط نشان کرد اعضا و مشاورین مرکز در نمایشگاه امسال حضور فعالی داشتند که از آن جمله می توان به حضور و معرفی مرکز در  کارگاه استارت آپ ویکند و حمایت از ایده ها ، نشست مشترک با مدیران IT سازمان‌ها و شرکت های خصوصی ، نشست مشترک با کارشناسان پلیس فتا ، بازدید از غرفه‌های شرکت های نوپا خصوصی IT جهت حمایت از آن ها و جلسه با محققین و مخترعین و ثبت نام آن ها در مرکز نام برد . وی همچنین با اعلام حضور اعضای مرکز هدایت و حمایت در اولین پنل تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان فارس جهت بیان نظرات و پرسش های اعضای مرکز در زمینه مشکلات IT استان به ویژه چالش‌های موجود در زمینه امنیت اطلاعات اشاره نمود . وی اعلام نمود در این نشست مهندس سهرابی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری فارس ، دکتر مبعثی رئیس اداره شکایات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، مهندس هومن منظری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس ، مهندس وثوقی دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس ، اعضای هیات مدیره و شورای انتظامی سازمان نصر فارس و دیگر دست اندرکاران صنعت IT استان حضور داشتند .

 

مسئول مرکز هدایت و حمایت در پایان با تشکر از هیأت مدیره مرکز به ویژه مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری ، مسئول سازمان بسیج مهندسین،  مجموعه سپاه فجر استان فارس و اعضای بسیجی مرکز هدایت و حمایت ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولین از این مرکز تخصصی بتوان گام های ارزشمندی در رفع مشکلات استان و کشور جهت رفع دغدغه مقام معظم رهبری در عرصه علم و فضای مجازی برداشته شود .

قابل ذکر است پانزدهمین نمایشگاه « کامپیوتر ، الکترونیک و ماشین‌های اداری » و سومین نمایشگاه « اینترنت ، مخابرات و ارتباطات » از تاریخ پنجم تا هشتم مرداد در محل نمایشگاه دائم بین المللی واقع در شهرک گلستان برپا گردید .

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: