دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۴:۳۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
در جلسه شورای کانون بسیج مهندسین کوار مطرح شد:
مشکل کم آبی مهمترین و چالش برانگیزترین موضوع شهرستان در آینده و حتی حال است.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،جلسه شورای کانون بسیج مهندسین شهرستان کوار جهت بررسی مهمترین چالش پیش روی شهرستان برای طرح در مجمع بسیج شهرستان برگزار شد.

مشکل کم آبی در کوار بررسی شد

در این جلسه مهندس رحیمی مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان کوار ضمن عرض تسلیت سالروزشهادت امام صادق(ع)  گزارشی از خلاصه نظرات مهندسین شهرستان در خصوص مسئله آب شهرستان در فضای مجازی ارائه نمودند. سپس حاضرین در جلسه به بیان دیدگاههای خود در زمینه شیوه های تامین آب ، بسترهای قابل بررسی جهت ذخیره سازی و جلوگیری از هدر رفت آب اعم از سد و بند و گوراب ، شیوه های نوین انتقال و توزیع آب ، فرهنگ سازی مصرف صحیح آب و تغییر میزان و الگوی کشت، مدیریت مصرف آب صنایع و ... پرداختند.

مشکل کم آبی در کوار بررسی شد

د این جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان علاقه مند و با دعوت از مسوولین و صاحب نظران در زمینه آب تشکیل گردد و ضمن انجام تحقیقات لازم در زمینه های فوق الذکر ، راهکارهای لازم را جهت کاهش حداکثری تبعات ناشی از کم آبی را ارائه نمایند.

در این جلسه تصمیمات اولیه ای  نیز در خصوص ورود جدی تر مهندسین در کمک به اقتصاد و تولید اتخاذ گردید.

در پایان مهندس رحیمی ضمن جمع بندی مطالب و تشکر از دوستان فعال از سایر مهندسین عزیز خواستند تا با فعالیت بیشتر ، دست به دست هم داده و در خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوشا باشند.

مشکل کم آبی در کوار بررسی شد

مشکل کم آبی در کوار بررسی شد


/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: