کد خبر: ۸۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
فراخوان بزرگ گردان های بیت المقدس انجام گردید

فرمانده سپاه استهبان:زمانی سپاه پاسداران در جنگ سخت علیه دشمن به پا خاست اما با تغییر رویکرد دشمن،سپاه نیز تغییر رویکرد به جنگ نرم داد پس سپاه در کنار جنگ نرم از جنگ سخت غافل نمی شود.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه استهبان فراخوان بزرگ گردان های بیت المقدس در راستای آمادگی رزمی به مدت 24 ساعت در پادگان قدس سپاه ناحیه استهبان برگزار گردید.

در این برنامه گردان ها پس از استقرار،در کلاس های نظامی،آموزش سلاح،سلاح شناسی و عقیدتی شرکت نمودند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به راهپیمایی شبانه رفتند در در مسیر با انفجارات فرضی دشمن برخورد کردند و نحوه مقابله با تک دشمن را تمرین نمودند.

فرمانده سپاه استهبان سرهنگ دوم پاسدار حسین زارعی گفت:وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است و در این راه آمادگی خود را حفظ خواهد نمود و اجازه نفوذ به دشمن را نخواهد داد.

وی اضافه کرد:سپاه با تشکیل حلقه های صالحین به جنگ نرم دشمن رفته است،جنگی که با انداختن شبهات دینی در ذهن جوانان،راه انداختن فرق ضاله،ترویج ماهواره و فیلم های مبتذل راه انداخته است و البته سپاه پاسداران در کنار این جنگ نرم از جنگ سخت غافل نشده است که یکی از مصادیق این آمادگی فراخوان و آموزش گردان های بیت المقدس می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: