کد خبر: ۸۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:
معتقدم باید کتابخانه های سیاسی در سپاه شکل بگیرد














فرمانده سپاه ناحیه استهبان:نقش هادیان سیاسی در بسیج و سپاه بسیار تاثیر گذار است،مسائل سیاسی از مجموعه بسیج منفک نیست و هر چند بسیج کار سیاسی نمی کند اما باید ادبیات سیاست را بداند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان جلسه هادیان سیاسی با حضور فرمانده سپاه ناحیه استهبان و هادیان سیاسی بسیج و جمعی از کارکنان ناحیه استهبان برگزار کردید.

در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه استهبان سرهنگ دوم پاسدار حسین زارعی گفت:در دین مقدس اسلام هیچگاه دین از سیاست جدا نبوده است چنانچه نبی مکرم اسلام(ص)هم رهبر دینی بود و هم رهبری سیاسی و ایضا امام علی(ع) که در حکومت 5 ساله اش هم کار سیاسی کرد و هم کار دینی و من معتقدم برای پیشبرد این مهم باید کتابخانه های سیاسی در سپاه شکل بگیرد.

وی بیان داشت:ما اعتقادمان بر این است که کار سیاسی یک کار کوتاه مدت و مقطعی نیست بلکه باید یک روند ادامه دار و سلسله وار داشته باشد تا اثر خود را در جامعه بگذارد و اگر کسی بخواهد خود را از سیاست مبری کند این مقدمه تسلط کفر بر خودش است چنانچه آیه شریفه : وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا که فقهای ما آن را به نام قاعده نفی سبیل می شناسند که یک بحث سیاسی است و عدم تسلط کفار بر مومنین را القاء می کند.

در ادامه هادی سیاسی محمد گنجی آزاد از اساتید دانشگاه آزاد شهرستان استهبان گفت:حلقه های صالحین یک ایده بسیار خوب و تاثیر گذار برای پیشبرد اهداف بسیج و سپاه است مشروط بر اینکه با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

این استاد دانشگاه گفت:من معتقدم باید جلسه های جوانان در روستاها شکل بگیرد و مسائل کشور با تحلیل در اختیار آنان قرار گیرد تا بسیج از مسائل سیاسی کشور عقب نماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: