جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۸:۴۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مسئول امر به معروف سپاه جهرم خبر داد:
امیر قدرت جهرمی گفت: اولین همایش داوطلیبن آمران به معروف و ناهیان از منکر، با سخنرانی آیت الله دژکام، در غدیریه جهرم برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، امیر قدرت جهرمی، مسئول امر به معروف سپاه جهرم در گفتگو با تنویر گفت: اولین همایش داوطلبان آمر به معروف و ناهیان از منکر،  شورای امر به معروف ادارات همراه با حضور تعدادی از اعضای ستاد امر به معروف شهرستان در تاریخ 10 مردادماه در غدیریه آن شهر برگزار گردید.
بر اساس همین گزارش، در ابتدای این همایش محمد صادق شادمند دبیر ستاد امر به معروف شهرستان جهرم ، در خصوص فریضه‌ی همگانی و ضرورت تذکر لسانی توسط آحاد مردم نه عده ای خاص مطالبی را بیان نمود.
آیت الله دژکام، امام جمعه و رئیس آن ستاد در همین خصوص، به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی با اشاره به آیه 104 سوره مبارکه آل عمران اظهار داشت: گروههایی باید تشکیل و به  این واجب عمل کنند چون این فریضه واجب کفایی است ولی متاسفانه امروز کسی آن را انجام نمی دهد.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان جهرم تصریح کرد: ابتدا ما باید مردم را دعوت به خیر کنیم و سپس امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم تا مردم دعوت به خیر نیکی ما را قبول کنند.
وی ضمن تقدیر از داوطلبین حضور در این زمینه، افزود: باید در این زمینه چند گردان نیرو داشته باشیم تا بتوانیم به این واجب فراموش شده درست عمل کنیم.
امام جمعه جهرم در پایان مسئولیت سنگین مسئولین امر در این زمینه، را به ایشان یادآور شد.
در انتهای این برنامه گروههای آمران به معروف در چند دسته تقسیم و سازماندهی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: