گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۵
دکتر اسفندیاری در جمع مردم نورآباد:
نشصت بصیرتی مردمی در مسجد جامع شهر نورآباد با حضور آحاد مردم و توسط فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه ممسنی برگزار شد.


نشصت بصیرتی مردمی در مسجد جامع شهر نورآباد با حضور آحاد مردم و توسط فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه ممسنی برگزار شد.در این مراسم دکتر اسفندیاری بیان داشت: دشمن در انتخابات آینده به دنبال اهداف خود است و می خواهد با نقشه های متنوع به هدف خود برسد ودشمن در انتخابات آتی به دنبال فضای مطلوب خود هست و می خواهد انتخابات کم رونق باشد و به اصطلاح خواستار کم ترین مشارکت مردم است اما خود نیز می داند مردم بیش از 70 در صد شرکت خواهند کرد.

همچنین دشمن می خواهد بی اعتمادی به نظام ولایت فقیه و بسیج و سپاه را ایجاد کند. این از مهمترین نقشه های دشمن است.

جالب اینجاست که با سیاه نمایی و نقاط ضعف را با رسانه های خود بزرگ نشان دادن و نقاط قوت و دستاورد های نظام را بی اهمیت خواندن به دنبال ایجاد فضای بی اعتمادی هستند و در طرف مقابل خود را به عنوان کشوری سازشکار و آماده مشارکت و برقراری رابطه می خواند.

البته نباید ایجاد اختلاف بین گروه ها و احزاب و حتی بین قبایل و طایفه ها را فراموش کنیم و این ایجاد اختلاف یکی از قدیمی ترین نقشه های دشمنان غربی ماست. با استفاده از نتیجه ای که از فتنه ی 88 گرفته اند ایجاد اختلاف افکنی را در بین قبایل و شهر و روستاهای کوچک نیز برنامه ریزی کرده اند دشمن در اجرای نقشه ی اختلاف افکنی بر مناطق کوچکتر سرمایه گذاری های خاصی کرده است بویژه در مناطق دارای قومیت های مختلف این خطر بیشتر احساس می شود که نیازمند اتحاد و برادری بیشتر در بین قبایل است. که نیازاست با حفظ فضای پر شور سیاسی و انتخاباتی با افزایش بصیرت و آگاهی مواظب نقشه های دشمن باشیم. استراتژی دشمن در این موضوع بر هم زدن آرامش است تا در ادامه با ایجاد خلاء امنیتی در مناطق به فکر براندازی باشد.

دشمن همواره در تبلیغات خود فردی را انتخاب می کند که از ولایت پذیری دور تر باشد بنابراین می طلبد ما با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و شاخص هایی که رهبری در رابطه با ویژگی آنها مشخص کرده اند انتخاب کنیم.

اگر به سه مقوله حضور حداکثری، امنیت انتخاباتی و انتخاب اصلح بپردازیم دشمن هرگز نمی تواند کاری انجام دهد.
پایان
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: