گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
رئیس سازمان بسیج رسانه:
همزمان با 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، آیین ویژه بزرگداشت روز خبرنگار با حضور اعضای بسیجی این سازمان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، میلاد امیری نژاد گفت: برای روز خبرنگار امسال مراسم ویژه ای صبح روز یکشنبه 17 مرداد ماه با حضور بسیجیان رسانه های فارس با نماینده محترم ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حاشیه این برنامه نیز از دو خانواده شهید رسانه استان فارس تقدیر می شود.

امیری نژاد افزود: همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده در هفته خبرنگار امسال از چند رسانه فعال در شهر شیراز و برخی از شهرستان ها بازدید و با اعضای هیئات تحریریه آنها دیدار می کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: حمایت همه جانبه و توجه به اقشار مختلف فعال در رسانه های فارس از جمله عکاسان، خبرنگاران، مدیر مسئولان و سردبیران از برنامه های بسیج رسانه فارس در طول سال خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: ما متعقد بر این هستیم که چرخه تولید محتوای رسانه در نشریات تمام نمی شود و افراد وابسته بسیاری هستند که این امر مهم را به اتمام می رسانند؛ از این رو ما برای نخستین بار و به جهت احترام ویژه به این افراد، یکی از مسئولین کیوسک های مطبوعاتی موفق شیراز و همچنین یکی از موزعین روزنامه ها را که انصافا در چرخه رسانه نقش مهمی ایفا می کنند، تقدیر کرده و این افراد زحمت کش زینت بخش محفل امسال ما هستند.

امیری نژاد در پایان اظهار داشت: در برنامه های امسال و به مناسبت روز خبرنگار، ویژه نامه «با خبرنگاران» تولید و در پایان هفته عرضه خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: