شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۸:۱۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
هندس عایپور ریاست بسیج مهندسین صنعت و عمران و معماری استان فارس پیام تقدیر خود را ،به اصحاب رسانه بدین شرع اعلام نمودند
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،مهندس عایپور ریاست بسیج مهندسین صنعت و عمران و معماری استان فارس پیام تقدیر خود را ،به اصحاب رسانه بدین شرع اعلام نمودند.

متن پیام  بدین شرح است:

                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

. این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر جریدهها های عالم نوشتند که شهادت را به کتمان حقیقت ترجیح می دهند.

  به حمد خدا رسانه ها در جمهوري اسلامي ايران و به بركت خون شهداي خبرنگار، بر سرحرفه خويش با هيچ صاحب زر و زوري معامله نكرده اند و اصول انقلابي خود را كه همان دفاع از مظلومان و انعكاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام مي دهند. باشد كه انشاالله شما خبرنگاران غيور ايراني علي رغم همه موانعي كه وجود دارد با تأسي بر پيام آور مصائب كربلا، حضرت زينب كبري (س)، طلايه دار سبك مستقل خبري در دنيا باشيد.

امروز جایگاه کشورمان در عرصه‌های ملی و بین المللی پرچمدارسیانت از مقام مردم مسلمان بوده و در این راه نقش بی بدیل و موثر خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس رویدادهای ،تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

«17 مرداد؛ یاد روز پیشگامان دانایی در عرصه خبر است که  بی تردید رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی آنان در آگاهی رسانی به مردم است بنابراین نمی‌توان کتمان کرد که خبرنگاران پیشروان جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

بسیج مهندسین صنعتی و عمران و معماری فارس  فرا  رسیدن روز خبرنگار را به دوربین و قلم به دستان  خط مقدم جبحه خبر رسانی ،گرامی داشته و مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌های صادقانه و ارزشمند ایشان ابراز می‌ نماید.

باشد تا همچنان برای پیشبرد اهداف بلند بنیان گذار کبیر انقلاب و رهرو صدیقش تا رسیدن به انقلاب حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه ،حقیقت گشایی و ظلم ستیزی در این جنگ روانی رسانه ها عقب ننشسته و ثابت قدم باشند.

                                                                   قاسم علیپور

                                      رییس بسیج مهندسین صنعت و عمران و معماری استان فارس


/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: