کد خبر: ۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
بیانیه موسسه فرهنگی حریم یاس شیراز(وابسته به سازمان های مردم نهاد )در حمایت از اقدام شورای نگهبان
بار دیگر تمامی آحاد ملت عزیزمان بالاخص زنان جامعه ایران اسلامی را به شرکت در انتخابات و انجام وظیفه شرعی و قانونی فرامی خوانیم.

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب تاریخ اخیر بشری است که بر اثر حماسه های میلیونی مردم ایران زاده شد ، و استمرار آن نیز وابسته به همین حماسه آفرینی ها در بزنگاه های زمان بوده است .

امام خمینی (ره) که خود یک مرد الهی و نماد بارز یک رهبر انقلاب حماسه آفرین است بارها علت پیروزی ناباورانه بر رژیم پهلوی را نتیجه حضور حماسی و سیاسی ملت ایران در صحنه و یاری خداوند بر این ملت ذکر نمودند .

امام خمینی (ره) تاکید می نمایند که اگر حضور حماسی در عرصه های مختلف استمرار یابد و این امر با پایداری و وحدت عجین شود هیچ قدرتی و هیچ مشکلی نمی تواند در برابر انقلاب و نظام اسلامی بایستد .

یکی از مهمترین مسائلی که باید در انتخابات رعایت شود حرکت در مسیر قانون است که امروز شورای محترم نگهبان با تمسک به قانون و با شجاعت و درایت انقلابی تعدادی از کاندیداهای ریاست جمهوری را در طیف های مختلف احراز صلاحیت نمود .

ستاد مردمی موسسه فرهنگی حریم یاس وابسته با سازمان های مردم نهاد حمایت قاطع خود را از شورای محترم نگهبان در اقدام انقلابی و خلق مقدمات حماسه سیاسی اعلام می دارد .

به امید آنکه با برگزاری انتخاباتی پر شور و انتخابی اصلح ، همچون گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان شرق و غرب بزنیم و اسلام و مسلمین همواره سربلند و پیروز باشد .

بار دیگر تمامی آحاد ملت عزیزمان بالاخص زنان جامعه اسلامی ایران را به شرکت در انتخابات و انجام وظیفه شرعی و قانونی فرامی خوانیم./224224

والسلام

انتهای متن/ریحانه
نام:
ایمیل:
* نظر: