شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۷:۴۸
کد خبر: ۸۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
16 مردادماه جاری صورت می‌گیرد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: به‌ مناسبت دهه کرامت همایش تجلیل از دختران برتر با عنوان دختران آفتاب، 16 مردادماه جاری با حضور یک‌هزار نفر ساعت 18 در تالا حافظ شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از خبرگزاری فارس ، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش تجلیل از دختران برتر با عنوان دختران آفتاب در راستای برگزاری دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه روز دختر توسط موسسه فرهنگی فجر و ناحیه بسیج خواهران سپاه ناحیه ثارالله و مشارکت دستگاه‌های مختلف و فرمانداری شیراز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش از 50 نفر از دختران نخبه که در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند تجلیل می‌شود.

محبی‌پور تصریح کرد: اهمیت دادن به جامعه جوان به‌ویژه دختران که بسیاری از نخبگان را تشکیل می‌دهند و نیز دادن احساس امید به دختران جوان جامعه از اهداف این همایش بزرگ است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: موسسه فرهنگی فجر سپاه ثارالله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای جذب و هدایت افراد جامعه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر شیراز و همایش تجلیل از دختران را در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه نخبگان علمی، ورزشی، هنری و مذهبی بر اساس معرفی دستگاه‌های مختلف در قالب 50 نفر در این همایش تجلیل می‌شوند گفت: اجرای برنامه‌های مختلف شامل موسیقی ناشنوایان، موسیقی سنتی و سخنرانی شهردار شیراز و برگزاری نماز جماعت دختران در جوار مرقد حافظ از دیگر برنامه‌ها است و سپس 100 نفر از دختران نخبه در برنامه زنده شب پارسی شبکه فارس شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با تبریک هفته خبرنگار به خبرنگاران توانمند و سخت‌کوشی که در عرصه اطلاع‌رسانی و افکار عمومی قلم می‌زنند گفت: در این همایش به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگارانی که در فضای رسانه‌ای با سپاه ناحیه ثارالله همکاری داشته‌اند تجلیل می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: