جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۰۳:۰۵
کد خبر: ۸۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
فرماندار جهرم:
فرماندار ويژه جهرم اعتقاد دارد كه دانشگاه آزاد در اين شهرستان يك ظرفيت مناسب براي دست‌يابي به رشد علمي محسوب مي‌شود.


به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از ایسنارئيس دانشگاه آزاد اسلامي جهرم، گفت: این دانشگاه از ظرفيت‌هاي خوبي برخوردار است، اگر بتوانيم از اين توانمندي استفاده کنيم به نتايج بسيار مطلوب دست خواهيم يافت.

صحرائیان بیان کرد: تعامل دانشگاه آزاد اسلامي و دولت یازدهم در بالاترين سطح ممکن قرار دارد و حضور جدي اين دانشگاه در بحث اقتصاد دانش بنيان به عنوان زيربناي اقتصاد مقاومتي مهم و با اهميت است و رهنمود مقام معظم رهبري در اجراي اقتصاد مقاومتي مي‌تواند راهگشاي رونق اقتصادي کشور باشد که ما نيز عزم جدي داريم براي اجراي شدن اين مهم اقدام کنيم.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحدجهرم يکي از دانشگاه‌هاي مهم در استان فارس  است که پتانسيل خوبي در بحث اعضاي هيئت علمي، رشته‌هاي مورد نياز توسعه شهرستان، امکانات آزمايشگاهي و پژوهشي و فضاهاي آموزشي و علمي دارد.

صحرائيان تاكيد كرد: بايد اين ظرفيت عظيم در انجام طرح‌هاي تحقيقاتي و پژوهشي، اقتصاد دانش بنيان و اقتصاد مقاومتي شهرستان فعال شود.

فرماندار ويژه شهرستان جهرم گفت: اميدواريم جايگاه اين دانشگاه بيش از پيش توسعه يابد و با توجه به جايگاه ويژه شهرستان جهرم به يکي از مراکز مهم جذب دانشجو در کشور و استان تبديل شود.

در این دیدار دکتر کوروش سرورزاده رئيس جديد دانشگاه آزاد واحد جهرم، گزارشي از مسائل و مشکلات اين دانشگاه  ارائه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: