جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۹:۲۲
کد خبر: ۸۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
رتبه ممتاز دانشجوی شیرازی :
دانشجوی رشته برنامه سازی مرکز علمی کاربری جهاد دانشگاهی شیراز از طرف انجمن پژوهشگران جوان و نخبگان فارس به عنوان نخبه ریاضی این انجمن در سال ۱۳۹۵ برگزیده شد .

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از خبرگزاری ایسنا ، فاطمه صالحی در مسابقه مسئله یابی ریاضی، حل مسئله به شیوه های مختلف که توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان فارس برگزار شداز میان 2 هزار و 850 نفر شرکت کننده از 14 استان کشور  به عنوان نخبه ریاضی این انجمن در سال جاری برگزیده شد.

معاون انجمن پژوهشگران جوان و نخبگان فارس در آئین تجلیل از این دانشجو گفت: انجمن نخبگان برای انتخاب نخبه ریاضی خود یک جزوه 850 صفحه‌ای ارائه داد که داوطلبان بايد جزوه یاد شده را مطالعه و در آزمون شركت مي‌كردند.

الهام مشتاق افزود: برای شرکت در آزمون، در این جزوه راه حل‌هایی طرح شده بود كه با استفاده از آن به شكل‌هاي متفاوت به یک مسئله پاسخ داده می‌شد به‌طوريكه هر مسئله 6 راه حل داشت.

مشتاق گفت: نتايج برگزاري آزمون در 14 استان بزرگ کشور با هم مقایسه شد که در نهایت خانم فاطمه صالحي از مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي استان فارس، در بين 2 هزار و 850 شركت كننده موفق شد ‌عنوان اول را كسب كند.

به گزارش ايسنا، در این آزمون 500 نفر از شیراز، 300 نفر از یزد، 850 نفر از تهران، 120 نفر از کرمان،150 نفر از بندرعباس، 210 نفر از بوشهر، 140 نفر از تبریز و نفراتی از سایر استان‌ها شرکت كرده بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: