کد خبر: ۸۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
دیدار فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه استهبان با امام جمعه شهرستان استهبان












به گزارش تنویر استهبان،امروز فرمانده سپاه ناحیه استهبان،نمایندگی ولی فقیه و کارکنان ناحیه استهبان به دیدار امام جمعه شهرستان استهبان رفتند.
در ابتدا حجت  الاسلام احمد زینل پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه استهبان ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفتند امیدواریم که ما اخلاق و کردارمان را به ائمه معصومین(علیهم السلام)نزدیک کنیم.
در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسین زارعی فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفتند:همه نیروهای ما در خدمت امام جمعه محترم شهرستان است و همه بسیجیان به عنوان سرباز در خدمت شما و آماده خدمتگزاری هستند و ما از خدا می خواهیم که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
زارعی با اشاره به معضلات فرهنگی شهرستان استهبان گفت:بنده معتقدم که اکثر مردم شهرستان استهبان دارای عِرق و غیرت مذهبی هستند و بنابراین باید از این پتانسیل در جهت ریشه کن کردن معضلات فرهنگی بویژه جمع آوری ماهواره استفاده کرد و بنده معتقدم که ماهواره مانند ماری است که به جان اعضای یک خانواده می افتد و آنان را نیش می زند،ماهواره به تمام اعضای یک خانواده آسیب می رساند و یکی از پیامدهای شوم این دجالواره همین بالا رفتن آمارهای طلاق است.
در ادامه حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه محترم شهرستان استهبان گفتند:درست است که سپاه بعد نظامی و بعد فرهنگی دارد اما اولویت امروز سپاه باید بعد فرهنگی باشد.
وی بیان داشت:بنده معتقدم که حلقه های صالحین یک ایده و طرح خوب و عالی است و واقعا در استهبان جوابگو بوده است و اصرار دارم که این طرح با قوت ادامه پیدا کند و از فرماندهی محترم سپاه ناحیه استهبان می خواهم که حمایت ویژه تری از این طرح داشته باشد چرا که این طرح توانسته است جلو ناهنجاری ها و هنجارشکنی ها را به خوبی  بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: