پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۰:۴۷
کد خبر: ۸۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
ستاد امربه معروف و نهی از منکر:
جلسه شورای اداری...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه شباب ناحیه خرامه، جلسه شورای اداری امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرامه با حضور امام جمعه محترم شهرستان،فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه جناب سرهنگ افشاریان،فرماندار محترم شهرستان،دبیرمحترم شورای امربه معروف و نهی از منکر استان فارس جناب سرهنگ مهدوی،فرماندهی محترم انتظامی جناب سرهنگ رزمجو،شوراهای شهر و روستا و دهیاران در تاریخ 95/05/25 در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

حجت الاسلام صباحی افزود:خداوند آنهایی را که امربه معروف نمی کنند لعنت میکند،خداوند درمورد امت پیامبر اسلام می فرماید: کُنتُم خَیرُ اُمَّتِن شما ها بهترین امتی هستید که تا به حال آفریده شده اید،چرا؟ چون شما هر بدی که میبینید به راحتی از کنارش عبور نمی کنید.

تمام عبادت ها و تمام کارهای خوبی که تا به حال انجام دادید در برابر امربه معروف و نهی از منکر مانند آب دهان است در برابر دریا.

در ادامه افشاریان اضافه کرد: یکی از معروفات که در این شهرستان باید ویژه بهش پرداخته بشه شعارهای مهم و اساسی مقام معظم رهبری که امسال سال 1395 را به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین فرمودن و شاید جزء اولین شهرستان هایی بودیم که اولین قرارداد اقتصاد مقاومتی در این شهرستان بسته شده.

و در آخر اسپرجانی از تمامی حاضرین در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

امربه معروف یعنی پخش کردن خوبی هاامربه معروف یعنی پخش کردن خوبی هاامربه معروف یعنی پخش کردن خوبی هاامربه معروف یعنی پخش کردن خوبی هاامربه معروف یعنی پخش کردن خوبی هاامربه معروف یعنی پخش کردن خوبی ها
امربه معروف یعنی پخش کردن خوبی ها

امربه معروف یعنی پخش کردن خوبی هاامربه معروف یعنی پخش کردن خوبی ها
نام:
ایمیل:
* نظر: