شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۹:۳۱
کد خبر: ۸۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
نماینده مردم لارستان خبر داد :
نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از اتصال لارستان به‌عنوان سومین شهرستان در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس، جمشید جعفرپور بعدازظهر دیروزدر جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، با اشاره به اینکه وسایل ارتباط‌جمعی یکی از ضروریات زندگی مردم شده است، اظهار داشت: به دلیل اشتغال جمع بسیاری از مردم مناطق لارستان، خنج و گراش در خارج از کشور باید بستر پایدار برای ارتباط کامل در این شهرستان‌ها فراهم شود.

وی با ابراز خرسندی از مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منطقه لارستان، افزود: پیوستن لارستان به شبکه ملی اطلاعات به‌عنوان سومین شهرستان در استان فارس اثرات مثبتی را در زندگی مردم می‌گذارد.

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از تکمیل شبکه فیبر نوری در این شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: امید می‌رود با اهتمام مسؤولان این استان و کشور خدمات مثبتی از سوی دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش ارائه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: