يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۳۴:۵۰
کد خبر: ۸۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی جهرم خبر داد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر جهرم از تشکیل جلسات این شورا پیرامون ساماندهی و بهره‌گیری از توانایی نخبگان جهرمی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، سید محمودرضا نسابه دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم از تشکیل جلسات کمیسیون فرهنگی این شورا پیرامون ساماندهی و بهره‌گیری از توانایی نخبگان جهرمی خبر داد و اظهار داشت: استفاده و بهره‌گیری از توانمندی نخبگان جهرمی موضوعی است که اکنون به‌صورت یک مطالبه مردمی درآمده اما متولی خاصی ندارد و رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و حمایت دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر جهرم افزود: در حال حاضر سازمان ملی نخبگان و طرح‌هایی مانند طرح شهاب (دانش‌آموزی) و نخبگان حوزه در شناسایی آنان اقدام کرده‌اند، اما هدف ما شناسایی، سازمان‌دهی، به‌کارگیری و تکریم نخبگان است که در طرحی تقدیم شورا شده و مورد تأیید قرار گرفته است.

نسابه تصریح کرد: منظور از نخبگان نه‌تنها نخبگان علمی است بلکه تمام کسانی است که می‌توانند منشأ اثرات مثبتی در شهر و شهرستان جهرم باشند.

وی در پایان با تشریح برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت این طرح از تمام شهروندان درخواست کرد که در اجرای آن با شورای شهر همفکری و همیاری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: