يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۴:۱۰
کد خبر: ۸۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از افتتاح و بهره‌برداری ۴ کتابخانه روستایی در هفته دولت خبر داد و گفت: این ۴ کتابخانه در شهرستان‌های مرودشت، فیروزآباد، لامرد و فراشبند قرار دارند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، سعیده ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اهتمام نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس بر توسعه کتابخانه‌های روستایی اظهار داشت: از 5 پروژه ویژه هفته دولت در استان فارس 4 پروژه مربوط به کتابخانه‌های روستایی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس افزود: این کتابخانه‌ها در بخش‌های سیوند مرودشت، جای دشت فیروزآباد، دهنو لامرد و دولت آباد فراشبند قرار گرفته که با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود. 

وی با بیان اینکه تنها پروژه کتابخانه اوز لارستان کتابخانه شهری است، گفت: این پروژه نیز جزو پروژه‌های هفته دولت بود که به دلیل خیرساز بودن آن و نبود خیر در هفته دولت، هفته گذشته افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بهسازی کتابخانه‌های عمومی از برنامه‌های این اداره کل است، خاطرنشان کرد: شروع عملیات بهسازی کتابخانه‌های عمومی شیراز از دیگر برنامه‌های این هفته ادارکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اشاره به اینکه قدیمی‌ترین کتابخانه‌های عمومی استان فارس از جمله کتابخانه دستغیب در شهر شیراز قرار دارند، تصریح کرد: 10 میلیارد ریال برای بهسازی این کتابخانه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به کتابخانه صدرا و مشکلاتی که برای ساخت این کتابخانه وجود داشت، بیان کرد: این مشکلات برطرف شده و تلاش می‌شود در هفته دولت کلنگ این کتابخانه به زمین زده شود تا مردم این منطقه از شیراز نیز از نعمت کتابخانه عمومی بهره‌مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: