کد خبر: ۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
در هفته دولت؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از بهره‌برداری 125 طرح برق‌رسانی در نقاط مختلف این استان به ارزش 220 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش «بیکافارس» به نقل از روابط عمومی توزیع برق فارس، زینل قنبری گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها، 220 میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: این طرح‌ها شامل نصب حدود 200 دستگاه ترانسفورماتور هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ مشترکان شهری و روستایی، افزایش قدرت 300 دستگاه ترانسفورماتور هوایی پربار، احداث 40 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی به منظور تعدیل بار خطوط 20 کیلوولت، احداث بالغ بر 50 کیلومتر شبکه فشار ضعیف جهت تأمین برق 2100 مشترک جدید،  احداث پنج کیلومتر شبکه روشنایی بلواری است.

قنبری افزود: افزایش گرمای هوا و شرایط آب و هوایی شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان در تابستان امسال باعث شد تا میزان مصرف وسایل سرمایشی افزایش یابد که در جهت پایداری شبکه و تأمین انرژی برق مطمئن افزایش قدرت ترانسفورماتورها و نصب ترانسفورماتورجدید در نقاط ضعف ولتاژدر دستور کار این شرکت قرار گرفت و انجام شد.

او از تلاش برای تکمیل پروژه برقرسانی به 21 روستای بالای 10 خانوار خبر داد و گفت: با توجه به قرارداشتن در سال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" این شرکت در تلاش است تا  خدمت‌رسانی به مناطق محروم را دوچندان کرده و بتواند روستاهای بیشتری را از نعمت روشنایی برخوردار کند.

قنبری ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های برق‌رسانی به این روستاها تا دهه فجر امسال تکمیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: