کد خبر: ۸۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
تاثیر پذیری کودک در مهد ها به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است واگر مربیان افراد آموزش دیده و کارآمد ومتخصص در زمینه تربیت کودک باشند ، خواهند توانست به بهترین شکل ممکن این مسئولیت خود را به انجام رسانند .
به گزارش بسیج جامعه زنان استان فارس ،دوره بازآموزی و توانمند سازی مربیان خواهر مهدهای قرآن پایگاه های سراسر استان فارس در تاریخ 2/4/95آغاز گردید .


در افتتاحیه این دوره خواهر حیدری مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس  اشاره ای به نقش مربیان و تربیت  کودکان داشت و در ادامه گفت:مربیان مهدهای قرآنی می بایست پیروی از قرآن و ولایت پذیری را مد نظر داشته باشند و جزءاصلی برنامه تربیتی خود قرار دهند .

مسئول بسیج جامعه زنان در ادامه گفت :اگر مربیان توانایی آموزش و تربیت کودکان را نداشته باشند و بخواهند نقش مربیگری را ایفا کنند به کودک و آینده او خیانت کرده اند، چرا که تربیت کودکان فراتر از یک شغل است و مربی باید در این امر توانایی کافی داشته باشد .


وی در ادامه افزود :تاثیر پذیری کودک در مهد ها به مراتب بیشتر از خانه و خانواده است واگر مربیان افراد آموزش دیده و کارآمد ومتخصص در زمینه تربیت کودک باشند ، خواهند توانست به بهترین شکل ممکن این مسئولیت خود را به انجام رسانند .



انتها /224224


نام:
ایمیل:
* نظر: